I N Z E R C E

Krátké zprávy
ZPRAVODAJ LISTOPAD
07.11.24 17:26 Pep@k
ŘÍJNOVÝ ZPRAVODAJ
11.10.24 09:17 Pep@k
PRÁZDNINOVÝ ZPRAVODAJ
08.07.24 07:39 Pep@k
Obce Stráž p. Ralskem
oficiální stránky

Pertoltice p. Ralskem
oficiální stránky

Město Ralsko

Noviny p. Ralskem

Vyhledávání
TOPlist
 
Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo Komentovat článek Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
Publikováno:  5. října 2018   Autor: Pep@k
Počet komentářů: 42
Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
11. října 2018 v(e) 9:51 napsal komentář Jana Ch.  IP: 88.100.221.184

ANO není ANO, když se jedná o komunální politiku? Není plivnutí, jako plivnutí? Pan Ráček a pan Beran si to nemá brát osobně, pan Kaiser a pan Král si to má brát osobně? Když se připomínají invektivy pana Krále, tak se jedná o snahu lidi štvát, když se připomíná cokoliv od současného vedení, tak je to otvírání očí lidem? Paní Radka je pan Radka? Tak nevím, zbláznili jsme se už všichni? Vždyť všechny strany měly ve svých programech, že jim jde především o Mimoň, tak proč by pro ně měl být problém jednat s kýmkoliv? V jedné věci máte pravdu, pokud ego kohokoliv z těch zvolených lidí převáží nad zájmem pracovat pro město, pak se skutečně nebude moct podívat do zrcadla. Jana Ch.

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
10. října 2018 v(e) 6:52 napsal komentář Radka  IP: 84.244.66.201

Myslíte toho pana Ráčka, z kterého pan Král a paní Krousová dělali na posledním zastupitelstvu blbce? Myslíte toho pana Berana, který je za Hasiče a pan Král do nich šel kvůli zveřejňování jejich fotek a videí? Ano, pan Král měl spory téměř s každým a podle mě si může být jistý jen paní Krousovou, i když ani to bych s jistotou netvrdila. Je vám jasné, že pokud je takto dohodnutá koalice pan Král, paní Krousová, pan Beran, pan Ráček, tak se z těch lidí stávají zvedači rukou, neboť každé nezvednutí či neúčast na zastupitelstvu by hrálo pro MO a SOS? Komu z nich bylo co nabídnuto, aby s ANO spolupracovali? Vy si to asi stále neuvědomujete, ale pokud nebudou spolupracovat ti, kteří mají nejvíce mandátů, nebude nic fungovat. Zakládal jste někdo z vás firmu? Pokud ano, tak jistě víte, jak těžké je vybudovat si nějaké kontakty a postavení na trhu, že někdy musíte ohnout záda a nacpat se do něčího zadku, abyste dostali nějakou zakázku, neboť nikde nikdo na vás nečeká s otevřenou náručí? Tak stejné je to i s naším městem. Pan Král začíná od nuly a rozhodně není mistrem mezilidských vztahů, kdežto pan Kaiser všechny ty kontakty má a myslíte si, že je předá, když s ním pan Král nebude spolupracovat? No uvidíme, ale aby se zastupitelstvo nezměnilo v bojiště, to by rozhodně nebylo ku prospěchu nikoho a ničeho.

Odpovědět na RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
10. října 2018 v(e) 23:25 napsal komentář LukyS  IP: 185.246.210.147

Pane Radko, opět se snažíte rozeštvat vznikající koalici stejně jako nedávno hasiče s ANO. Oni nejsou tak povrchní, aby každé plivnutí, což je v politice běžné, brali osobně. Nedávno jste psal, že raději budete nevědomou troubou. Já píšu, že se v tuto chvíli stáváte vědomým troubou. Vědomým proto, že o zákulisí něco víte a troubou, protože dřívější spory jsou banální proti sporům p. Kaisera s p. Králem a jejich koalice by vám nevadila. Potřebu rozeštvávat má pouze ten, kdo na tom má osobní zájem, pane Radko. Odsoudil jste se sám a jen doufám, že nebudete zastupitelem, který napsal hloupý příspěvek (na posledním zastupitelstvu bylo hloupých příspěvků dost), protože byste ze zastupitelstva dělal bojiště právě vy. Ale abych nebyl neobjektivní. Souhlasím s vámi, že vznikající situace vzhledem k počtu mandátů není ideální a začínat od nuly také není dobré. Ale proč nedat koalici šanci i za cenu zpřetrhání kontaktů? Ono to v některých případech vůbec neuškodí ...

Odpovědět na RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
11. října 2018 v(e) 2:18 napsal komentář Radka  IP: 84.244.66.201

Vážený pane, nesnažím se nikoho rozeštvat, jen poukazuji na to, že vznikající koalice bude stát na velmi tenkých základech. Nicméně si nemyslím, že by si na tento web chodil pan Kaiser či pan Král pro radu. Nevím, z čeho jste usoudil, že jsem chlap a vím něco o zákulisí, každopádně mě jste tím pobavil. Ano, patřím do té třetiny voličů, kteří volili současné vedení. Tím jsem se nikdy netajila, ani se za to nestydím, ale to neznamená, že nejsem realista a proto jsem napsala, že by se měli pan Kaiser a pan Král domluvit. Sám jste přeci napsal, že nemůžou brát osobně každé plivnutí, které je v politice běžné.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
11. října 2018 v(e) 6:02 napsal komentář sazinek  IP: 95.85.232.43

zase spatne...Pro radu si nechodi, to mate pravdu, ale neveril byste, co dokaze verejne mineni. A ono je plivnuti a plivnuti, treba s policejni ucasti. Pak musi byt politik hodne splachovaci a je na nem, zda se jeste bude moct na sebe podivat do zrcadla. Na malem meste obzvlast.

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
9. října 2018 v(e) 16:07 napsal komentář qwerty  IP: 85.207.39.6

Jedna pani povidala, ze se dnes rozhodlo. Koalice Kral, Beran, Krousova a Racek. Timto konci spekulace. At zije Kral. Mestovma tolik chtenou zmenu.

Odpovědět na RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
9. října 2018 v(e) 17:12 napsal komentář Iva  IP: 90.176.129.53

Jen jestli to nebyla uklízečka na úřadě. Ačkoliv- ty mívají obvykle přesné informace. :-D

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
9. října 2018 v(e) 9:23 napsal komentář Jana Ch.  IP: 88.100.221.184

ANO a Mimoňská obroda si rozdělili dvě třetiny hlasů, ostatní čtyři strany berou zbývající jednu třetinu. Pokud máme mít fungující vedení města, které si nebude dělat naschvály, tak by se skutečně měli pánové Král a Kaiser domluvit, ačkoliv narovinu říkám, že ani já z toho nejsem nadšená, ale kdo ví, třeba oba mile překvapí. Pan Král se z pozice křiklouna dostává do vedení a musí počítat s tím, že ani jeho rozhodnutí se nebudou líbit všem, a že se může objevit další křikloun. Samozřejmě záleží i na lidech v ANO a MO, zda budou své lídry podporovat, ale volili jsme si zástupce našeho města nikoliv kamarády, takže by to měli všichni v těchto stranách respektovat. Ano, ještě se mohou oba pokusit vytvořit koalici se zástupci zbývajících stran, ale to by bylo na velmi slabých základech a při prosazování nepopulárních opatření by to mohlo být pro ně velmi zrádné. Tím samozřejmě nechci říct, že na zástupcích ostatních stran nezáleží, myslet si to by byla hloupost. No uvidíme, každopádně ustavující zastupitelstvo bude rozhodující ukázkou charakterů námi zvolených lidí. Jana Ch.

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
9. října 2018 v(e) 8:55 napsal komentář T.  IP: 95.85.199.26

Chápu tu některé komentáře, ale některé jsou opravdu mimo mísu. Lidé co byli zvoleni lidma, by opravdu měli zůstat na svých místech, už teď tu brečíte o minimální účasti, ale umíte si představit, že v momentu kdy zvolení předají své místa jiným... Jaká asi bude účast u dalších voleb? Nezlobte se na mě ale tohle by byl opravdu výsměch. Člověk co je na kandidátce na druhém místě hold musí počítat s tím že bude zvolen. A člověk co je na 8. Místě by si to asi měl připustit taky v momentu kdy by zvítězila paradoxně celá strana chtě nechtě by tam šel sedět. A souhlasím s názorem že místo by se mělo přenechávat pouze ze závažných důvodů.... Tímto stylem by jsme mohli kandidovat všichni a dělat si z toho holubník.

Odpovědět na RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
9. října 2018 v(e) 10:03 napsal komentář Iva  IP: 84.244.65.90

Minimální účast- to je pouhé konstatování faktů, ne brečení nad čímkoliv. Pokud lidi nepřijdou už ani do komunálních voleb, aby se spolupodíleli na správě věcí veřejných ve městě, kde žijí, je to prostě jejich ostuda.

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
9. října 2018 v(e) 6:24 napsal komentář Dobré ráno  IP: 185.10.68.42

Kaiser František - starosta - Mimoňská obroda
Beran Jiří - místostarosta - HASIČI MIMOŇ jsme tu pro VÁS

rada města:
Kaiser František - starosta - Mimoňská obroda
Beran Jiří - místostarosta - HASIČI MIMOŇ jsme tu pro VÁS
Zubko René - Mimoňská obroda
Steinfest Marek - Strana pro otevřenou spol.
Konopiský Václav - Strana pro otevřenou spol.


Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 21:19 napsal komentář sazinek  IP: 95.85.232.43

ctu tady ruzne nazory a aniz bych na kohokoliv reagoval, prispeju taky polinkem do ohne. Co se tyka Marka Steinfesta, sel do voleb a musel pocitat se vsim. Je ve fotbale a lidi mu dali hlasy, vytahli ho z 8. mista, aby podporil p. Konopiskeho ve vztahu k Jiskre Mimon. Pokud se vzda mandatu, tezko tomu bude nekdo rozumet. A kdyz to srovname s p. Plivou, tak jeho hnuti, ktere bylo jako jeho dite, vyuzil p. Beran, tzn. nelze srovnavat prenechani mandatu. P. Skubal nahradil p. Balouna, ktery mu umetl cesticku. P. Pliva dostal asi o par hlasu min, ale lidi volili hasice, kteri jsou lidem ku pomoci, kteri chteji zmenu nikoliv Berana nebo Plivu, ktery ma vetsi prehled. Je otazka s kym ta zmena prijde.

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 19:24 napsal komentář Kateřina  IP: 95.85.239.107

Souhlasím s Ivou. Tak snad když šel někdo do voleb MUSEL počítat se zvolením. To je snad i cíl nebo ne? Vždyť tam přeci nikdo jen tak do počtu nebyl ne?

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 19:14 napsal komentář Iva  IP: 90.176.129.53

Voliči vyvíjejí nátlak, aby je zastupoval ten, koho opravdu volili? Děláte si srandu?

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 19:12 napsal komentář MM  IP: 81.200.55.57

Tak neměl na kandidátku vůbec přistoupit. Tohle bude pro voliče opravdu rána pod pás.

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 13:01 napsal komentář Honza  IP: 95.85.232.6

Jak už jsem říkal před volbama, strategická chyba p. Krále a spol. kandidovat za ANO. Kdyby zvolili jinou možnost, mohli po volbách s ANO utvořit koalici.

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 12:03 napsal komentář Volič  IP: 90.178.166.109

Tak jo. Dali jsme ve volbách jasně najevo svůj názor a posunuli jsme pana Steifesta z 8 místa a on by to měl teď odevzdat Škubal ví? Proboha to snad nemůže být pravda a doufám že jen zbytečně vyvolaná panika. Máro,pokud to čteš -doufám a věřím, že své hlasy využiješ. To bychom pak vůbec k urnám nemuseli. A doufám také v to,že nebude na pana Steifesta vyvijen nátlak, to by bylo fakt už přes čáru. Z pochopitelných důvodů se ne podepisuji.

Odpovědět na RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 18:00 napsal komentář PP  IP: 95.85.198.150

A to vás nikoho ani nenapadne, že třeba dotyčný byl schválně na osmém místě, protože ani nepředpokládal, že se dostane nahoru? Že třeba ani nechce být v zastupitelstvu, kde bude muset čelit neustálé aroganci pana Krále? Proč vy ho naopak nutíte do nějaké role a jakoukoliv jinou možnost považujete za zradu? Naopak z vaší strany je vyvíjen nátlak, uvědomujete si to????

Proč se nezeptáte přímo pana Steinfesta, jak se cítí a na co se cítí? Je to především jeho osobní dilema!

A proč se nepodepisujete? Koho nebo čeho se proboha bojíte? Bojíte se dát najevo svou sympatii k SOS? Opravdu jsme to dopracovali tak, že se budeme dívat přes rameno, zda tam náhodou nestojí někdo z ANO a neposlouchá a nekouká???

Odpovědět na RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
9. října 2018 v(e) 15:11 napsal komentář flowmi  IP: 94.199.44.73

Pokud nechtěl být opravdu zvolen, tak neměl kandidovat, případně mohl predikovat, že jeho strana asejc 17 hlasů nezíská a mohl kandidovat symbolicky na 17. místě a i tak počítat s eventualitou, že může být zvolen. Btw: Kritizujete, že se "Volič" nepodepsal a přitom se sama nepodepíšete, i když dle e mailu se dá poměrně dobře usoudit, kdo jste. hůva

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
9. října 2018 v(e) 16:21 napsal komentář PP  IP: 95.85.198.150

Přesně, proto píši opravdový e-mail i iniciály, neb stejně většina tady ví, kdo jsem, takže se za nic neschovávám ;-)

A pro pana Steinfesta je určitě rozdíl, zda bude sedět jen s jedním straníkem a snášet arogantní království, než kdyby byla zvolena větší část SOS a byl "mezi svými". Proto je rozdíl, zda je někdo na druhém nebo osmém místě...

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
9. října 2018 v(e) 21:33 napsal komentář flowmi  IP: 95.85.199.198

Předpokládám, že tak bojácný snad není. To museli trpět všichni ti, kteří byli v minulosti za svou stranu osamoceni ( Krousová a další ) pod jhem většinových jestřábů - i když v tomto případě oveček, které jen zvedají ruce. hůva

Odpovědět na RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 19:12 napsal komentář Iva  IP: 90.176.129.53

Tak především, pokud někdo nechce být do zastupitelstva zvolen (ať už z jakýchkoliv důvodů), tak ať nekandiduje! To snad dá zdravý rozum- voliči jistě měli důvod pana Steinfesta volit a on svou kandidaturou do boje o tyto hlasy šel. Copak jsme v Kocourkově?

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 10:30 napsal komentář Lukáš Horník  IP: 83.208.238.153

Dobrý den. Myslím že výhra strany ANO není vlastně ani výhrou. Naopak lituji že se budou aktivně účastnit tohoto divadla. Budou v 6 proti 10 až 11. Co jsem slyšel tak se dokonce budou přenechávat posty . Údajně se prohodí pan Škubal s panem Steinfestem a pan Beran s panem Plívou. Čili se dá říci obrodě to vyšlo. Pro příště lidičky nevolte ani a ani kandidáty ve straně kde se nachází alespoň nějaký přívrženec mimoňské obrody. Držím palce a přeji pevné nervy zastupitelům ze strany ANO

Odpovědět na RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 12:38 napsal komentář Radek  IP: 95.85.232.6

Tak voliči rozhodli, že p. Plívu ani p. Škubala v zastupitelstvu nechtějí. Případné prohození mandátů by byl plivanec do tváře voličům

Odpovědět na RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 17:53 napsal komentář PP  IP: 95.85.198.150

A to vás nikoho ani nenapadne, že třeba dotyčný byl schválně na osmém místě, protože ani nepředpokládal, že se dostane nahoru? Že třeba ani nechce být v zastupitelstvu, kde bude muset čelit neustálé aroganci pana Krále? Proč vy ho naopak nutíte do nějaké role a jakoukoliv jinou možnost považujete za zradu? Naopak z vaší strany je vyvíjen nátlak, uvědomujete si to????

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
9. října 2018 v(e) 8:19 napsal komentář Jarda  IP: 95.85.232.6

Nátlak ? To si jako děláte srandu. Nátlak teprve začne pokud si proti vůli občanů ten nandát vymění. Voliči rozhodli a tak to má zůstat. Odmítnutí mandátu je relevantní pouze ze zdravotních důvodů nebo změny bydliště.

Odpovědět na RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 13:15 napsal komentář lenka  IP: 90.181.59.106

Přesně ,to by byla zrada !

Odpovědět na RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
8. října 2018 v(e) 12:50 napsal komentář Car  IP: 193.200.150.125

Naprosto souhlasím.

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
7. října 2018 v(e) 20:10 napsal komentář Martin  IP: 90.182.101.20

Hlavně že vy umite pojmenovat věci pravým jménem. Jsem rád ,že vám odzvonilo :)

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
7. října 2018 v(e) 18:03 napsal komentář Osvald  IP: 90.182.101.20

Bohužel volební kvorum rozhodlo jak rozhodlo a nutno je jenom respektovat jakož i výsledky voleb jako takové. Ukázalo se však, že mnozí voliči naslouchají stále ještě nesprávné našeptávače. Jak nám nedávná historie ukazuje, tak rozhodující pro chod města byli především lídři SOS a MP (myslím tím Mimoňskou pohromu), kteří rozhodovali o všem a jejich loutky museli zvedat ruce jak oni nařídili. Proto není ani možné s těmito osobami jednat. Lídři se naštěstí alespoň v jednom případě změnili a předpokládaný lídr SOS (náplava) se neprosadil, v čemž vidím rozumný postoj jejich voličů, což nabízí určitý prostor, že z dosavadních zvedačů rukou se mohou stát aktivní ve prospěch města. Toto je nutno zvážit. Není správné vítěze voleb poučovat jak to mají dělat, mají vlastní rozum a názor a věřím, že jejich rozhodnutí bude v zájmu našeho města. Po letech zcela jistě dojde k rozumnému uspořádání vedení města. Doufám, že to nebude dlouho trvat a nové MěZ se představí v novém hávu. Osvald

Odpovědět na RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
7. října 2018 v(e) 19:30 napsal komentář František  IP: 95.85.239.14

Vážený pane,také jste byl v zastupitelstvu a copak jste pro Mimoň udělal?Pamatuji si,jak jste se kolikrát snažil něco komentovat,ale výsledkem bylo jen mlácení prázdné slámy a naprostá neschopnost pojmenovat věci pravými jmény!

Odpovědět na RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
7. října 2018 v(e) 18:35 napsal komentář Car  IP: 193.200.150.125

Vidim to na silnou koalici. MO a ANO. Kral starosta a Kaiser mistostarosta. Jak se podeli o radu, komunalku je vedlejsi. A jine koalice, vratke, nemaji smysl.

Odpovědět na RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
7. října 2018 v(e) 20:20 napsal komentář Iva  IP: 90.176.129.53

Silnou koalici MO a ANO? To spíš se nebesa otevřou a přijde Soudný den s anděly a trubkami :-) Myslím, že animozita mezi pány Kaiserem a Králem je naprosto zjevná a neumím si představit, že by tito dva pánové spolupracovali.

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
7. října 2018 v(e) 17:20 napsal komentář Iva  IP: 90.176.129.53

Především je ostuda Mimoňáků, že nepřišli k volbám. Volební účast katastrofální. Zřejmě občanům města tak málo záleží na tom, kdo bude město vést a jak, že se ani neobtěžovali dorazit a hlasovat pro své kandidáty. Tak doufám, že pak alespoň tihle lhostejní nebudou pořvávat, že se jim nelíbí, kdo a jak rozhoduje.

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
7. října 2018 v(e) 8:28 napsal komentář Radka  IP: 84.244.66.201

Tak hlavně bych tu nemluvila o podrazech, neboť pan Škubal nějaké hlasy nasbíral, a kdyby SOS měli o post víc, tak by v tom zastupitelstvu seděl. Nicméně se tu opět zmiňuje jen lídr SOS, ale co pan Plíva za Hasiče, ani on nedostal potřebně hlasy a jsem přesvědčená o tom, že mu pan Beran své místo přepustí. Co ČSSD, jak tam to bude s lídrem? Pokud bude v zastupitelstvu pan Plíva koho bude podporovat, ANO nebo MO? Všichni si přeci pamatujeme jeho prohlášení o tom, že kdo volil ANO jsou hlupáci a v jeho zařízeních nebudou obslouženi. No bude to hodně těžké, ale já osobně si myslím, že by se měli domluvit lídři vítězných stran, tedy pan Král a pan Kaiser. Tak jsme to evidentně chtěli my voliči a jak už tu někdo napsal, hlas lidu je hlas Boží, takže by ho oba pánové měli respektovat. Teď se teprve ukáže, komu jde skutečně o Mimoň a je schopen se domluvit, komu o honění ega a nebude ochotný jednat.

Odpovědět na RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
14. října 2018 v(e) 5:47 napsal komentář Honza  IP: 37.48.38.169

Myslíte prvp trestně stíhaného p. Škubala s “fiktivním” trvalým bydlištěm v Mimoni. Toho by jste chtěla v zastupitelstvu ?

Odpovědět na RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
14. října 2018 v(e) 7:11 napsal komentář PP  IP: 95.85.198.150

Trestní stíhání bylo zastaveno státním zástupcem, nebyl spáchán žádný trestný čin, přečtěte si o tom ve zpravodaji. Pokud doteď pro Vás neplatila presumpce neviny, tak tohle je snad dostatečně pádné.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
14. října 2018 v(e) 14:54 napsal komentář bitzer  IP: 90.181.18.166

Státní zástupci už zastavili tolik stíhání...V případě politiků jsem pro presumci viny!

Odpovědět na RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
7. října 2018 v(e) 20:30 napsal komentář sazinek  IP: 95.85.232.43

Evidentne mate zajem na tom, aby ANO neslo s hasicema a vytahujete vec na p. Plivu, ktera se hodi do parlamentnich voleb, nikoliv komunalnich. Ale budiz. Ja naopak fandim velke koalici proti MO a SOS. P. Krousova, Racek, Pliva a Kral jsou ti, co se zajimaji o navrhy do zastupitelstva a proto by nebyli jen kyvaci, jako mnozi v soucasnem zastupitelstvu. Uz je na case udelat zasadni zmenu.

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
6. října 2018 v(e) 23:14 napsal komentář soumanka  IP: 90.177.26.32

Velká gratulace panu Králi!!!

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
6. října 2018 v(e) 20:40 napsal komentář Honza  IP: 95.85.198.110

,,Vox populi, vox Dei" milí hášové

Odpovědět na RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
RE:Volební speciál č. 10 - Jak to všechno dopadlo
6. října 2018 v(e) 8:49 napsal komentář Katka  IP: 90.182.101.3

V 1 je účast zatím 30%, lidé chodí i teď ráno. Spíše ale starší ročníky.

Zpět na předešlou stránku

© Pep@k 2005

 
Reklama
PIZZA BRUCIONE
PIZZA BRUCIONE
Taxi Horáček
Taxi!

Zajímavé odkazy
www.alkehol.cz
Alkehol
oblíbená kapela


www.harlej.cz
Harlej
prima kapela


www.skwor.cz
Škwor
správnej bigbít