I N Z E R C E

Krátké zprávy
ZPRAVODAJ DUBEN
13.04.24 20:48 Pep@k
ÚNOROVÝ ZPRAVODAJ
05.02.24 09:34 Pep@k
Obce Stráž p. Ralskem
oficiální stránky

Pertoltice p. Ralskem
oficiální stránky

Město Ralsko

Noviny p. Ralskem

Vyhledávání
TOPlist
 

zast


Přijímačky na Gymnázium Komentovat článek Přijímačky na Gymnázium
Publikováno:  23. dubna 2008   Autor: Pep@k
Počet komentářů: 42
Odpovědět na RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:Přijímačky na Gymnázium
10. května 2008 v(e) 19:10 napsal komentář sin.si  IP: 89.203.148.241

ono stačí se podívat,až zase budou cermaty,jak dopadla mírovka ve srovnání v kraji,zažila jsem,viděla jsem,katastrofa.Nehledě k tomu,že vážení kantoři a kantorky zapomínají na to,že někteří žáci jsou dislektici a neumožní jim nejen delší čas na vypracování testů,ale v našem případě dokonce ani pro dítě test nebyl...docela foor.Přiznám se,že i v jisté poradně mi sdělili,že by stálo za to,aby to už konečně rodiče začali řešit,neboť mírovka je docela postrach.

Odpovědět na RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:Přijímačky na Gymnázium
27. dubna 2008 v(e) 13:15 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

už to tu několikrát padlo, ale houby platný. Jen typicky český pomlouvání a urážení. U takových lidí mě napadá něco o chudé mysli, i když může mít třeba VŠ vzdělání. Ať tedy samy školy nebo učitelky třeba anonymě uvedou čísla, kolik jich dělalo zkoušky a kolik jich na gympl vzali. Musí to vědět každá druhá učitelka. Když můžou na různý diskuze psát anonymně policajti, proč by nemohli učitelé. Docela by mě to zajímalo a asi většinu tady.

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
28. dubna 2008 v(e) 9:27 napsal komentář   IP: 194.213.41.2

Určitě by bylo užitečné, aby obě školy zveřejnily (třeba ve Zpravodaji), jak jsou jejich svěřenci úspěšní v přijímacím řízení, a to nejen na místní gymnázium, ale obecně na všechny školy. Určitě si výchovní poradci vedou statistiku úspěšnosti i za minulé roky, ze které lze vyjít. Pak by nemusela probíhat diskuse tímto způsobem. Tady se ale odrývají jen některé problémy z řady dalších, o kterých je možná lépe nevědět. Je vidět, že se základním školstvím v našem městě zřejmě není vše v pořádku, když se takto diskutuje.

Odpovědět na RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:Přijímačky na Gymnázium
26. dubna 2008 v(e) 20:21 napsal komentář Jiří  IP: 82.150.166.29

To, co jste zveřejnil je naprostá hloupost. Vy a vaše stránky jste horší než všechny "ukecané ženské" v Mimoni. Pouze šíříte lež a dezinformace. Kdejaký váš kamarád vám napíše e-mail, a vy ho klidně uveřejníte, aniž by jste si jeho tvrzení ověřil. Když je to takový hrdina, tak proč se pod svůj názor nepodepíše? Pouze se potvrdilo pravidlo, že umíte jen pomlouvat a špinit práci druhých. Jděte dělat něco prospěšnějšího, než šířit mimoňské drby. Stejně ani na nic lepšího nemáte, ubožáku.

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
28. dubna 2008 v(e) 10:40 napsal komentář   IP: 90.177.77.233

Bojíš se diskuze?

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
27. dubna 2008 v(e) 11:00 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Já se dočet, že autor píše o odhadu a dáívá prostor ostatním, aby ho případně opravil. Vy jen házíte špínu, takže lepší rozhodně nejste.

Odpovědět na RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:Přijímačky na Gymnázium
25. dubna 2008 v(e) 16:52 napsal komentář   IP: 85.70.226.14

Ale to snad nemůže být míněno vážně?! Vážený anonyme, zajímaly by mě vaše podklady k potvrzení či vyvrácení hypotéz..... Mám obě své děti na ZŠ Mírová (přestože spádově patříme na ZŠ Ralsko) a musím podotknout, že jsem opravdu spokojená s prací pedagogického sboru. Kvalita výuky je na I.st. ZŠ Komenského na vysoké úrovni (většina pedagogického sboru má VŠ vzdělání pedagogického směru a několikaletou praxi v oboru), bohatá je také nabídka volnočasových aktivit, které tato škola nabízí. Nebudu zde porovnávat činnost obou škol (a určitě se nesnížím k pomlouvání a hanění něčí práce) možná jen doporučím seznámit se se Školním vzdělávacím programem.
Ještě by mě zajímalo, jestli jste příslušné školy navštívil (a) a s prací učitelů jste se seznámil (a) blíž?! Když tak posuzujete.
Vážený anonyme.......obě děti na ZŠ Komenského vozím.

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
28. dubna 2008 v(e) 9:13 napsal komentář   IP: 194.213.41.2

První stupeň ZŠ na Komenského ulici je po všech stránkách hodně odlišný od druhého stupně, budete možná dost překvapeni a zaskočeni stejně jako před lety byla já.

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
27. dubna 2008 v(e) 12:53 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Mám taky dítě na ZŠ Mírová. S přístupem učitelů na 1. stupni jsem víc než spokojený, přesto si myslím, že náročnost je určitě menší než na Ralsku. Budu muset tzv. suplovat učitele a připravit dítě na přijímačky sám - podle zkušebních testů.

Odpovědět na RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
29. dubna 2008 v(e) 6:41 napsal komentář   IP: 86.63.203.137

Naprosto souhlasím s tím, že 1. a 2. stupeň ZŠ Mírová se nedá srovnávat. Je to šok, když dítě po 4 letech důkladné pedagogické práce přejde někam, kde neustále chybí učitelé, vládne naprostý chaos a nekázeň, téměř každý druhý měsíc se mění rozvrhy a místo výchovy se jen automaticky rozdávají důtky. Vyšší ročníky jsou naprostá zvěř ...

Odpovědět na RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 14:18 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Pepáku Papáku. Jak hluboko klesáš. Jak múžeš zveřejnit anonym, který pomlouvá práci někoho jiného, v tomto případě učitele z Mírovky? Navíc jednostraně pojaté, bez hlubší analýzy. Sklamal jsi mne

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
25. dubna 2008 v(e) 12:42 napsal komentář   IP: 88.101.115.145

Když už,tak - Zklamal ! Se ZET !!!

Odpovědět na RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
26. dubna 2008 v(e) 6:43 napsal komentář   IP: 86.63.213.113

Asi taky chodyl ba Mírofku !!!

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 20:17 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Nikdo nikoho nepomlouvá, pouze si všímá nastavení náročnosti výuky, která má samozřejmě vliv na přijímací zkoušky. Toť vše. Jestli se vás to dotklo, pak zde máte dostatek prostoru, abyste ty odhady vyvrátil(a).

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 14:53 napsal komentář Pep@k  IP: 89.203.148.241

Pisatele znám velmi dobře, prosil mne - zřejmě z pochopitelných důvodů, abych nezveřejňoval jeho identitu, což jsem slíbil a udělal.
Podobné příspěvky lze s úspěchem nalézt i na renomovaných serverech a také neříkám, že mne vydavatelé zklamali.
K mé osobě :
- hluboce jsem já klesl, že reaguji na anonymní připomínku. Ale je hezky, mám dobrou náladu a tak mne kdejaký ubohý anonym nemůže rozhodit a proto mi je celkem fuck, že jsem u tebe propadl.
Hezkej den a mějte se ku*va rádi !

Odpovědět na RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
25. dubna 2008 v(e) 16:56 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Předpokládám, že to bude nějaký kamarád z Besedy. To odpovídá této úrovni...

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
27. dubna 2008 v(e) 13:20 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

ty seš něco víc, když do Besedy nechodíš?

Odpovědět na RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 12:21 napsal komentář Velký Muftí  IP: 147.228.12.68

Názor jedna pani povídala. Z čeho autor příspěvku vychází? Ze svých dohadů, a co jako? Takových dohadů může napsat každej kdo psát umí nekonečně mnoho. Nebo jste někde přišel k seznamu přijatých a odmítnutých. Pokud svůj názor neumíte podložit důkazy pak je to totální blábol.

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 12:29 napsal komentář   IP: 86.63.203.133

stačí se podívat na stránky gymnázia a zjistit si, jaká čísla se přidělovala kterým školám. Zkuste ten odhad vyvrátit, třeba se dozvíme něco jiného, jinak je ta vaše reakce pouze plácnutím do vody.

Odpovědět na RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 12:42 napsal komentář Velký Muftí  IP: 147.228.12.68

Jo jasně ale čísla se sdělujou uchazeči dopisem a ne přes školu. To jste uplně mimo. Alespoň za nás to tak bylo. A navíc já nemám potřebu něco dokazovat, já prostě říkám že tomu nevěřim a dokažte že se pletu. Tak dělejete jestli víte jak na to. Ale pochybuju o tom, sorry.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 20:11 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

stačí střední inteligence na to, aby člověk zjistil, která čísla se komu přidělila. Věřte, není to tak složité. Víc nemá cenu vysvětlovat. Kdo nechce, neuvěří.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
25. dubna 2008 v(e) 8:55 napsal komentář Velký Muftí  IP: 147.228.12.64

No tak to zjisti a zveřejni.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
25. dubna 2008 v(e) 11:22 napsal komentář   IP: 90.177.77.233

Proč to rozebíráte,pokud se na to školy cítí nechť zveřejní svoji úspěšnost a je po dohadech.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
25. dubna 2008 v(e) 16:59 napsal komentář   IP: 83.208.190.165

Asi to rozebírají proto, že tu někdo tvrdí něco bez důkazů, na základě svých domněnek.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
27. dubna 2008 v(e) 13:25 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

dost často se stává a jsou to i renomovaný deníky, že otisknou doměnky, a pak vylezou na povrch fakta. Od toho je svoboda slova. Proto tu mají možnost vyjádřit se všichni, kterých se to týká, nebo který to nenechá chladnými. Napsat, že to je blábol, ale ničím to nepodložit, to umí každej blbec. Hezkej den.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
29. dubna 2008 v(e) 10:44 napsal komentář   IP: 147.228.12.60

Srovnej si to v hlavě. Jinak bez komentáře.

Odpovědět na RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 9:44 napsal komentář   IP: 194.213.41.2

Dobrý den, nechci zde komentovat přijímací řízení na gymnázium, protože se diskuse stočila ke kvalitě práce učitelů na obou zdejších základních školách. Je velmi lehké označit lepší či horší školu z hlediska přípravy k přijímacímu řízení, lepší či horší pedagogický sbor nebo složení žactva. Spíš bychom se měli zaměřit na kvalitu vzájemné spolupráce a komunikace mezi učitelem, žákem a rodičem, na individuální přístup. Vzhledem k dnes už letité praxi vím, že učitel (a bohužel ani rodič) nemá dostatečné páky a (leckdy) ani vědomosti, aby zvládl všechny výchovné situace, před které nás naši "bobánci" každodenně staví. Dokážu pochopit, že pak míra frustrace na všech stranách udělá své a "zazdí" veškeré snahy a dobře míněné pokusy z jedné,druhé či třetí strany. A pak rodina se školou "hraje slovní fotbal a valí vinu na druhou polovinu hřiště". Řešením by možná bylo poslat přepracované kolegy učitele načas pracovat do jiného oboru (jak to najdeme v některých západních školských modelech), aniž by přitom ztratili svou kvalifikaci, plat, prestiž, a doma důsledně přitáhnout své potomky k práci.

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 11:05 napsal komentář   IP: 86.63.203.133

ve všem s Vámi souhlasím, jen chci připomenout, že náročnost výuky je asi přímoúměrná složení žactva na ZŠ Mírová a Ralska. Jsem taky rodič, mám známé, kteří mají děti na obou školách, tak mohu srovnávat. Na ZŠ Mírová jsou s výukou hodně pozadu a za stejné chyby jsou žáci na Ralsku hodnoceni přísněji. Stačí se podívat do sešitů.

Odpovědět na RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 9:35 napsal komentář   IP: 193.85.216.6

Řekl bych, že stav je trvalejšího rázu. Je tomu již drahně let, co se moje dítko nedostalo na zdejší gymnázium. Místa obsadila především dítka místních učitelů, zastupitelů, úředníků či jejich blízkých. Moje dítko absolovovalo školu jinou a dokonce se mu podařilo získat vysokoškolské vzdělání. Většina těch protekčních dítek buď ten gympl nedokončila a když, tak to bylo všechno, dál neměli nárok. A proto říkám, že stav je asi stále stejný. Jenom mě hřeje u srdíčka, že moje dítko dosáhlo i přes tento prvotní neúspěch svého. Proto nehledejte výmluvy, že se někdo někam nedostal a nuťte svá dítka, aby se věnovali dále svému vzdělávání, byť to bude třeba vzhledem k těmto nepravostem malinko mimo jejich původní přání. Mně jako rodiči bylo po cca 15-ti letech jasno. A jsem rád, že jsem tehdy nenadával, neodvolával se a nedělal podobné nesmysly proti moci. Bylo by to zbytečné a dneska mě opravdu hřeje u srdce, že to všechno dobře dopadlo, moje dítko vystudovalo a Ti ostatní, co ne, ať si to přeberou sami. I jejich vlivní rodiče se strýčkama a známíma.

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 10:39 napsal komentář   IP: 82.150.166.21

To je absurdní názor. Tolik dětí ani místní učitelé, úředníci a jejich blízcí nemají. Může se ovšem stát, že někdo nebyl přijat a vystudoval někde jinde a něco jiného. To mi připadá normální. Ta kriteria nejsou shodná na všech školách. Nebo to děcku nevyšlo atpod. A upřímně řečeno gymnázium nemusí být vstupenkou do ráje. Šikovný a zručný řemeslník se může mít v životě lépe než gymnazista i mnohý vysokoškolák.

Odpovědět na RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
25. dubna 2008 v(e) 14:18 napsal komentář   IP: 82.150.166.29

absurdní neabsurdní, tol je jenom dlouholetá zkušennost, chce to jenom znát místní prostředí, prostě to tak bylo, V první chvíli to člověka ani nenapadlo, to až později se ukázalo, že tam určitá nepravost je. Kor když tam potom byly ty aféry

Odpovědět na RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:Přijímačky na Gymnázium
23. dubna 2008 v(e) 11:04 napsal komentář   IP: 90.177.77.233

Možná by stálo za to zveřejnit úspěšnost přijetí žáků na střední školy po absolvování ZŠ Ralsko a ZŠ Mírová .Mohla by to být dobrá vizitka.

Odpovědět na RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:Přijímačky na Gymnázium
23. dubna 2008 v(e) 9:38 napsal komentář   IP: 89.203.149.52

Jen pro upřesnění: učitelé nemají žádnou povinnost připravovat děti na přijímací zkoušky na gymnázium. Pokud tak činí, je to pouze jejich dobrá vůle a dělají to ve svém volném čase!!!

Odpovědět na RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
23. dubna 2008 v(e) 10:37 napsal komentář   IP: 80.188.43.5

Ale to je snad povinnost učitele, připravit dítě na přijímací zkoušky, nebo se pletu? K čemu pak tam tedy učí? Ona ta sestava na Mírovce-to je něco!

Odpovědět na RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 17:57 napsal komentář .....  IP: 82.150.166.36

No tak Mírovka nemá cenu ani něco říkat....a to že nepřipravujou na příjmačky vím z vlastní zkušenosti hlavně matematika,což je pro většinu kámen úrazu.Ale hlavně to je věc žáku vše hoděj na žáky,ale měli by se taky podívat na sebe,jak nás na to připravili.Připrava na cermat byla nulová taky to tak vypadalo.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 20:24 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Jaká je příprava na Mírovce na cermat člověk nemůžu posoudit. Přípravu na víceleté gymnázium ano. Ty děti vůbec neví, do čeho jdou, byť se najdou učitelé, kteří asi z vlastního volna doučují děti. Jsem jim za to moc, moc vděčný, ale za těch pár týdnu a hodin nedoženou to, co za celé roky jiní nestihli.

Odpovědět na RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 14:14 napsal komentář   IP: 89.203.148.241

Koukám, že se zapojil další nedouk z Mírovky. Protože,´ ak si vysvětlit, že zná situaci na Mírovce a ví, jaká je tam sestava? Nebo je to snad maturant ( VŠ?) a pak ho ta sestava přece jenom něco naučila.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
25. dubna 2008 v(e) 11:26 napsal komentář   IP: 90.177.77.233

tak zveřejnit výsledky a je po osočování.Nebo se někdo obává?

Odpovědět na RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
24. dubna 2008 v(e) 6:57 napsal komentář Jarin  IP: 82.150.166.21

Myslím, že to není pravda. Můj syn přešel ze ZŠ SPR. na Mírovku po 1 třídě. 2- 5 roč. absolvoval na Mírovce a pak přešel na gymnázium bez problémů. A povinnost učitele je svědomitě připravovat děti ( všechny bez rozdílu). V tomto smyslu myslím, má většina učitelů v Mimoni svědomí čisté, ale učitel nemůže zaručit, že se dítě dostane na gymnázium. Možná by se mohl zamyslet ledajaký rodič v domácí přípravě ( třeba ,zda děti dostatečně čtou). Mimochodem je i dost gymnazistů, kteří těžko hledají uplatnění. Řemeslníků je málo (těch schopných) a bude hůř, soudím. Bohužel učiliště jsou v katastrofálním stavu. Jsou finančně náročná na provoz a potýkají se mnohdy se stálou hrozbou rušení ze strany kraje. Na učiliště se totálně kašle. Jsem toho názoru, že se nám to v budoucnu vymstí.

Odpovědět na RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
23. dubna 2008 v(e) 10:57 napsal komentář   IP: 89.203.149.52

Učitel učí pohromadě cca 25 žáků. Záleží pouze na dispozicích každého žáka, co si z vyučování domů odnese. Pokud běžné vyučovací hodině říkáte "příprava na přijímací zkoušky", pak ano, to je povinností každého učitele. Já ale za přípravou na přijímací zkoušky vidím daleko víc práce, a to jak u učitele, tak u žáka.
A o "skvadře na Mírovce", myslím, nemáte ani páru. Jsou tam učitelé - odborníci, stejně jako na kterékoli jiné ZŠ, tedy i na Ralsku. Možná - pokud se tedy cítíte být odborníkem na školní pedagogiku a psycholigii, což mi vyplývá z Vašeho komentáře - byste si měl jít zkusit na pár dní učit. Asi byste v okamžiku změnil názor.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:RE:RE:RE:Přijímačky na Gymnázium
23. dubna 2008 v(e) 11:09 napsal komentář Mařka  IP: 89.203.148.241

Myslím, že na Mírovce mají pedagogové i jiné obsazení třídy a tím se pak odvíjí i úspěšnost při dalším studiu. Většina dětí ze "sociálně slabších rodin" - kde kromě Praktické školy na Letné, je najdeme? No na Mírovce. Jsem s učiteli na Mírovce spokojená, většina má i vysokoškolské vzdělání - což samozřejmé není záruka kvality.

Odpovědět na RE:Přijímačky na Gymnázium
RE:Přijímačky na Gymnázium
23. dubna 2008 v(e) 8:40 napsal komentář Mařka  IP: 89.203.148.241

.. jako matku dítěte na Mírovce, mne Váš názor překvapil, že by byl opravdu takový rozdíl? To snad ne.

Zpět na předešlou stránku

© Pep@k 2005

 
Reklama
PIZZA BRUCIONE
PIZZA BRUCIONE
Taxi Horáček
Taxi!

Zajímavé odkazy
www.alkehol.cz
Alkehol
oblíbená kapela


www.harlej.cz
Harlej
prima kapela


www.skwor.cz
Škwor
správnej bigbít