ZPRAVODAJ DUBEN
13.04.24 20:48 Pep@k
BŘEZEN ZPRAVODAJ
05.03.24 14:12 Pep@k
ÚNOROVÝ ZPRAVODAJ
05.02.24 09:34 Pep@k
ZPRAVODAJ ZA LEDEN 2024
02.01.24 20:04 Pep@k
PROSINCOVÝ ZPRAVODAJ
29.11.23 15:17 Pep@k
|
Stráž p. Ralskem oficiální stránky
Pertoltice p. Ralskem oficiální stránky
Město Ralsko
Noviny p. Ralskem
|
|
OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky
|
Publikováno: 11. dubna 2008
Autor: Pep@k |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
16. dubna 2008 v(e) 16:01 napsal komentář P.H. IP: 89.203.148.241
|
|
|
Tento systém je velmi poutavý. Osobně se mi velmi líbí. Z městského rozpočtu vydojit peníze a pak se uvidí. To fakt nemá chybu, na to musí být hlava študovaná.
Co takhle jako občanské sdružení zažádat o grant ? Sednout si a vyplnit tudy papírů atd. ? Nebo zažádat o půjčku u nějaké banky ?
Systém : město dej, já se pak budu starat, to je jednoduché jako facka. Kde ale vezmete peníze na další provoz ? Neboli na nový povrch ? Znovu použijete systém : město dej ?
Pane Frej, vraťte se na zem a pořádně vybudujte to, co už umíte, tj. tour de ralsko. Tohle fakt nemá smysl a radní by museli být padlí na hlavu a to snad ještě nejsou. |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
17. dubna 2008 v(e) 20:24 napsal komentář Frei IP: 85.70.65.69
|
|
|
Vas nazor je zajimavy ale vubec nepolemizuje s tenisem jako takovym. Jestli narazite na tema"je to jen o penezich", ma odpoved je: Nove bezudrzbove kurty s nulovymi provoznimi naklady vcetne jejich odkupu jsou planovany v ramci vybraneho programu EU. Pripominam ze EU si dava podminku aby kurty byly neziskove a verejnost tedy bude moc hrat uplne zadarmo na podobne bazi jake to funguje v USA. Volna pristupna multifunkcni sportovni plocha. Jedine za techto podminek je sance u EU ziskat az 92, 5 procenta z celkoveho rozpoctu projektu. Obcanska sdruzeni nemaji jinou sanci realizovat sve cile bez toho aniz by zkouseli granty a ruzne programy. Najit finance v soukromem sektoru tak aby byl investor spokojen neni jednoduche ale je to 1 z variant. U Tour de Ralska zustavame i nadale i dalsi nove aktivity viz www.tourderalsko.cz. |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
14. dubna 2008 v(e) 10:02 napsal komentář Petr.K IP: 90.177.77.233
|
|
|
Zdravím všechny včetně Mimoňů.
Jardo opravdu a upřímně ti fandím.Jsi jeden z mála lidí který chtěj v tomhle městě změnit tu jeho zatuchlost.Z těch nepříjemných a jízlivých poznámek od lidí , který vždycky budou jen sedět a kritizovat si opravdu nic nedělej. |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
14. dubna 2008 v(e) 3:45 napsal komentář FelixTheSaxCat IP: 81.149.185.119
|
|
|
Zdravim, Jaro
Napad je to dobry, bohuzel ti musim pripomenout, ze strany mesta se toho moc nedockas, kdyz se objevi nekdo mlady s dobrym napadem, tak jim to sakra leze na nervy, nevim proc, asi protoze na ten napad neprisli sami a nebo jsou moc zaneprazdneni tim, jak si nabouchat vlastni kapsy.
Aspon se zajimas o to, jak Mimon nejakym zpusobem zviditelnit a o to jak rozpohybovat tamnejsi obyvatelstvo.
Preju ti hodne stesti, kdyz se ti to povede mas muj respekt.
Spousta lidi ti bude oponovat tisice malomestackymi nazory, proc neco nejde, protoze o spouste veci vedi velky prd.
Kdyz, to nepujde s mestem, tak to treba pujde s krajem, nebo s EU.
Vsak ty to vykoumas, negativistu, je zbytecne velke mnozstvi.
A vis proc, kdyz oni maji zivot na h........o, tak predpokladaji, ze vsichni budou mit zivot na h.....o tez.
Zdar a drz se |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
14. dubna 2008 v(e) 10:34 napsal komentář IP: 89.203.148.241
|
|
|
Já zdravím Léto když vy Jaro. A když na to přijde, tak zdravím v neposlední řadě i Podzim a v poslední řadě i Zimu.
K věci.
Pokud si myslíte, že soukromé iniciativy se budou hradit z veřejných peněz, tak na to zapomeňte! Dobře, proč to nezkusit přez sportovní klub Jiskra nebo jak se ta organizace nebo klub jmenuje a to na jeho pozemcích?
|
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
22. dubna 2008 v(e) 2:12 napsal komentář FelixTheSaxCat IP: 81.149.185.119
|
|
|
Zdravim Jaro,
Neboli to znamena zdravim Jaroslave, pokud nektere hlavy dubove, nechapou, ze anglicka klavesnice nema diakritiku, tak delaji hlupaky pouze sami ze sebe.
PS: Diakritika = {hacky a carky, kdyby i toto nebylo v te hlave dubove} |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
24. dubna 2008 v(e) 0:04 napsal komentář IP: 89.203.148.241
|
|
|
Ono nezáleží na klávesnici záleží na umění a né na blbé výmluvě.
Tak za prvé:
On každý operační systém a tedy Windows má v sobě tu možnost a ta je prosím pěkně např. v nabídce Start - Příslušenství - Usnadnění - a Klávesnice na obrazovce. Tam se dá nastavit virtuální klávesnice a to i v Češtině.
Tak za druhé:
A každý operační systém má další možnost použít tzv. - Mapu znaků. A ta je zase v nabídce Start - Příslušenství - Systémové nástroje - Mapa znaků.
Tam najdete bez problému všechny písmenka i s háčkama a i s čárkama.
|
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
28. dubna 2008 v(e) 6:33 napsal komentář FelixTheSaxCat IP: 81.149.185.119
|
|
|
Tak kazdy operacny system a tedy Windows, ktery je pouzivan ve vychodni Evrope je o moznost jedna obohacen, vzhledem k tomu, ze ve vychodni Evrope nejsem, tak jsem byl o tuto moznost ochuzen, ono totiz, proc by Velka Britanie potrebovala usnadnit klavesnici, kdyz uz snadnejsi byt snad ani nemuze, zkuste si koupit laptop tady a jsem zvedavy, co vam operacni system nabidne, pokud vubec najdete prislusenstvi, kdyztak se nazyva accessories, usnadneni - accessibility a ta klavesnice - On Screen Keyboard a cestina se zde nenachazi, jako spousta jinych vychodoevropskych jazyku.
A ze bych se chtel prdet s mapou znaku a psat vzkaz nejakymu troubovi dve hodiny, tolik casu na blbosti nemam.
Takze jestli, zijete v modernim svete pocitacu, tak zarucene pouzivate mobil, takze kdyz vam zena napise sms, aby jste skocil na postu, tak ji tez neodepisujete sms zpet, ze pise bez diakritiky, jinak by vam zavolala, ze se zabyvate hovadinama , kdyz stejne rozumite, ze mate mazat na postu.
Tak priste vyjadrete radsi svuj nesouhlas pouze s tematem, jinak ze sebe zbytecne delate puntickare a cokoliv se v Mimoni navrhne, tak pouze zkritizujete, jednoduse se pak muze stat, ze vas nesouhlasny nazor uz nebude bran vazne.
Posilam tedy vzkaz Jarovi:
Jaroslave z tohohle saska si nic nedelej, ten zkritizuje i vlastni kliku u dveri.
Kocourkov
|
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
28. dubna 2008 v(e) 21:04 napsal komentář IP: 89.203.148.241
|
|
|
Tak když jste takový odborník počítačů, tak si stáhněte Češinu a nebudete se snad vymlouvat jako furiant?
|
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
29. dubna 2008 v(e) 1:11 napsal komentář FelixTheSaxCat IP: 81.149.185.119
|
|
|
Nevymlouvam se jako furiant, v predesle zprave, jsem se ptal, zda rozumite sms a podle vasi reakce se mi zda, ze rozumite vsemu co pisu na 100%, tak co vas zere, ze nemate pravdu?Jo taky by me to zralo, ze se misto tematu problematiky tenisovych kurtu, zabyvam necim jinym.
Kdyztak si to tema prectete jeste jednou, neni tam :JAK SI STAHNOUT CESTINU NA POCITAC ale Tour de Ralsko jedna o tenisove kurty.
Doufam, ze to konecne zustane pochopeno a nebudu se muset opakovat. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
29. dubna 2008 v(e) 20:55 napsal komentář IP: 89.203.148.241
|
|
|
Tak ještě jednou.
Kopírováno:
První část:
Já zdravím Léto když vy Jaro. A když na to přijde, tak zdravím v neposlední řadě i Podzim a v poslední řadě i Zimu.
Druhá část:
K věci.
Pokud si myslíte, že soukromé iniciativy se budou hradit z veřejných peněz, tak na to zapomeňte! Dobře, proč to nezkusit přez sportovní klub Jiskra nebo jak se ta organizace nebo klub jmenuje a to na jeho pozemcích?
V té druhé části se jasně vyjadřuji k té původní diskusi.
ČTĚTE PŘÍŠTE POZORNĚJI. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
30. dubna 2008 v(e) 15:33 napsal komentář FelixTheSaxCat IP: 193.63.61.2
|
|
|
To se sice v druhe casti vyjadrujete, ale jaky byl ucel dat tam tu prvni cast?
Delat chytraka a zabyvat se prkotinama, kdyz stejne rozumite.
Pak se zbytecne dostavate do problemu s ostatnimi, kvuli naprosto odlisne veci, nez o kterou se zde jedna.
Tak nebudte, jak male dite a vemte to, jako chlap, doufam, ze uz je to dostatecne jasne.
Nebavi me se bavit ze zabednencema, tak to konecne pochopte. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
1. května 2008 v(e) 7:42 napsal komentář IP: 89.203.148.241
|
|
|
No nic? Jen jsem pěkně pozdravil všechny roční období. To se snad nesmí? Já si myslím, že jó. |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
14. dubna 2008 v(e) 9:46 napsal komentář IP: 90.177.77.233
|
|
|
PŘESNĚ |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
14. dubna 2008 v(e) 6:04 napsal komentář IP: 82.150.166.29
|
|
|
Aha, vážený dejte mi pár milionů, já zkusím něco rozjet a když to nevyjde, tak smůla, jo |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
14. dubna 2008 v(e) 6:55 napsal komentář IP: 89.203.148.241
|
|
|
Já dravím Léto když vy Jaro. A když na to přijde, tak zdravím v neposlední řadě i Podzim a v poslední řadě i Zimu.
K věci.
Pokud si myslíte, že soukromé iniciativy se budou hradit z veřejných peněz, tak na to zapomeňte! Dobře, proč to nezkusit přez sportovní klub Jiskra nebo jak se ta organizace nebo klub jmenuje a to na jeho pozemcích?
|
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
15. dubna 2008 v(e) 6:45 napsal komentář IP: 82.150.166.21
|
|
|
Závist,závist a zase závist. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
15. dubna 2008 v(e) 11:06 napsal komentář IP: 89.203.148.241
|
|
|
Blbec, blbec a zase jenom blbec. To není závist! Z veřejných peněz nelze někomu platit podnikání. Vezmi si pújčku třeba v bance a podnikej, milý vole! |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
16. dubna 2008 v(e) 14:29 napsal komentář IP: 82.150.166.29
|
|
|
Ty blbe jaké podnikání,že chce někdo něco udělat pro Mimoň je podnikání.To neznamená že chce peníze po městě,to není podnikání.Jiskra taky dostává prachy od města a není to podnikání. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
15. dubna 2008 v(e) 13:08 napsal komentář IP: 82.150.166.21
|
|
|
Blbec, blbec a zase blbec. Už spousta lidí ti tu píše, že nejde o PODNIKÁNÍ!!! Ale něco smysluplného tu v Mimoni dělat. Nejen chlastat a házet prachy dohracích automatů. A neurážej! |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
15. dubna 2008 v(e) 12:33 napsal komentář IP: 90.177.77.233
|
|
|
naprosto jasný IQ,někomu se prostě nedá nic vysvětlit.Chápeš ,že se nejedná o podnikání? |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
13. dubna 2008 v(e) 17:17 napsal komentář IP: 85.70.245.27
|
|
|
Po přečtení záštiplných komentářů od rozhořčených Mimoňů se mi dělá zle.
|
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
14. dubna 2008 v(e) 21:23 napsal komentář IP: 89.203.148.241
|
|
|
To je možný!
Asi jsi při nakládání s penězi očbanů velice nezodpovědný!
Nám se dělá zase zle z pokusu vytáhnout peníze a to peníze veřejné na nějaké soukromé podnikání! |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
15. dubna 2008 v(e) 9:23 napsal komentář IP: 90.177.77.233
|
|
|
nejde o soukromé podnikání ,ale o práci pro ostatní.Copak se na tom dá zbohatnout? Jednoznačně nedá a v podstatě ani vydělat.Co děláš ty kromě závisti? |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
13. dubna 2008 v(e) 15:44 napsal komentář Mgr. Jaroslav Frei IP: 85.70.65.69
|
|
|
Dekuji za pozitivni i negativni kritiku, ale asi jste clanek trochu blbe pochopili. Tenis neni o podnikani!!! Neznam zadny klub ktery by byl kdovijak ziskovy. Vsichni prezivaji, ale aspon se tam hraje a k necemu to vypada. Cilem je obnovit kdysi davno mimonskou tenisovou tradici na Letne a zaroven otevrit kurty verejnosti, proto nevidim duvod, proc by mesto tuto vec nepodporilo. Mimochodem v 1.kole naboru uspelo 15 deti. Tesime se zas na druhe kolo nasledujici sobotu 19.4. opet na hazenkarskem hristi v 10:00. Dosazeni grantu na bezudrzbovy povrch a ziskani kurtu do vlastnictvi mistniho osdruzeni nebo mesta je klicovou zalezitosti.Bez pomoci mesta je vše těžší vč.předfinancování grantu EU. Vybranym grantem je NUTS II Severovychod 2.2. Rozvoj mest. Antuka uz budoucnost nema. Uvedomte si prosim ze vetsina klubu jsou obcanska sdruzeni -neziskovy sektor, kteri maji prave nejvetsi sance na podobne granty dosahnout. Ted se to napr. podarilo TK Mnichovo Hradiste na sportovni povrch BERGO z Fondu Středočeského kraje a celou zimu se na něm hrálo.
Provozni naklady pote nebudou tak vysoke. Ale jak už sem řekl nemá cenu teď investovat do cizího pozemku. Je třeba jej nejdříve získat do vlastnictví. Věřím, že se to letos podaří. Aspoň hned vidím kolik je tu přátel bílého sportu.
|
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
12. dubna 2008 v(e) 22:49 napsal komentář IP: 89.203.148.241
|
|
|
Vynikající nápad. Hlavně z podnikatelského hlediska. Najdu si vola, který mi koupí pozemek a já na něm budu podnikat. A pokud se nezadaří nic se neděje, bouchnu dveřma a budu hledat dalšího vola... Jen tak dál |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
14. dubna 2008 v(e) 14:33 napsal komentář IP: 82.150.166.29
|
|
|
Tak si ho kup a podnikej ty vole |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
12. dubna 2008 v(e) 23:24 napsal komentář IP: 90.177.77.165
|
|
|
Jiskru,vážku,apod. taky sponzoruje město nevim proč by nemohlo i tenis,každý nemá na to hrát fotbal ,apropo jsou tu i holky.Individuální
sporty tu chybí.A bez obav těžko tu na tom někdo zbohatne. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
13. dubna 2008 v(e) 9:52 napsal komentář IP: 82.150.166.29
|
|
|
házená ... |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
12. dubna 2008 v(e) 14:36 napsal komentář IP: 90.177.77.165
|
|
|
Jsem jednoznačně pro koupi,čím víc aktivit ve městě tím víc lidí to tu udrží.Když si vezmete kolik mladých lidí se po škole vrací do Mimoně,respektive nevrací ,tak každá fungující činnost je přínosem.Nevím kdo vlastní strážský tenis,ale pokud vím tak má co nabídnout.Zrovna tak Doksy ,Hradiště apod. |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
12. dubna 2008 v(e) 15:50 napsal komentář Motejl Autobus IP: 89.203.148.241
|
|
|
Chtělo by se říct, že podnikání v tomto směru schvaluji, ale jen soukromně!
Kždý má nyní velké oči, ale vžádném případě se nesmí sát peníze od města.
Silně pochybuji nyní o dalším provozování tohoto zařízení.
Pokud se na to najdou sponzoři, reklama atd. tak potom tomu nic nebrání.
Pozor, ani náhodou ten spozor nesmí být město.
Pokud se např. seženou peníze na koupi od Evr. unie, tak buďte ujištěni, že na provoz je potom již nedostanete.
|
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
12. dubna 2008 v(e) 9:35 napsal komentář IP: 82.150.166.29
|
|
|
mám pocit, že podobný problém je v Č.Lípě. Nová hala tuším za 60 mil, město chtělo nájem tuším 400 tis za rok no a nyní se tam řešila žádost na snížení kolem 100 tis. Kdypak se to městu asi vrátí? NIKDY!!!! No a hraje tam tak 6 maximálně 12 lidí/kdby se hrála jenom čtyřhra/.
Pane Frei jeďte se tam poradit, uměj tam tunely, jen co je pravda.
No a tady v mimoni máme 4 kurty, tj maximálně 16 lidí při čtyřhře a ta se stále hrát nebude. Na základě těchto skutečností prosím předložte podnikatelský záměr a třeba se tomu dá věřit. zatím je skutečnost taková, že tam kurty zejí prázdnotou. |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 12:04 napsal komentář Vlaďka IP: 90.177.77.233
|
|
|
To je bezvadný nápad,jsem moc ráda ,že se někdo snaží v Mimoni oživit tenis.Pro malý děti tu celkem vyžití je/liduška ,vážka../ovšem pro ty starší je to bída.V každým případě by se město mělo pokusit kurty získat,snaha podchytit mladý lidi je fajn a pro město jedině přínosná.Je příjemný když se objeví někdo kdo má snahu něco dělat oproti věčně kritizující většině. |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 11:42 napsal komentář Konopiský Václav IP: 88.100.201.22
|
|
|
Tenisové kurty v Mimoni bohužel chřadnou, stejně tak celý areál bývalé "Mitopské vily". Zatím žádný následný majitel k tomuto areálu bohužel nepřistoupil jinak než spekulativně. Byl bych pochopitelně velmi rád, kdyby v Mimoni byly plně funkční tenisové kurty, včetně potřebného zázemí. Příležitostí k rekreačnímu či soutěžnímu sportování, především pro mládež, je v našem městě stále jako šafránu, to je fakt. Ideální variantou je pochopitelně soukromá iniciativa kohokoliv, kdo tenisové kurty vybuduje či bude jednat o koupi povadlého areálu na Letné, bohužel tento budoucí provozovatel se asi jen tak nenajde...Do hry by tedy mohlo a možná i mělo vstoupit město a před potencionální koupí jednat o budoucím pronájmu. Jak už zmínili v komentářích někteří přede mnou, pochopitelně by to nemohl být nájem symbolický. Troufne si na to někdo? |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
12. dubna 2008 v(e) 6:35 napsal komentář IP: 82.150.166.29
|
|
|
jestli jste Venca - zastupitel, tak asi víte, že to nebude snadný. Sám říkáte, že pokud se nenajde movitý majitel atd. Když se nenajde, do hry chcete táhnout město. Podnikatel si na to netroufne a město jo? To jsou divný počty. Pane zastupiteli, tohle je věc, kterou by snad ani zastupitelé neměli právo rozhodovat. Jednou bývalý starosta udělal anketu mezi občany, jestli něco jo nebo ne. A protože by se utrácely v tomto případě nemalé peníze nás všech, je to zralý na podobnou anketu a potom rozhodujte.
Já osobně bych ty prachy viděl proinvestovaný např. na náměstí.
No a jestli je to Venca - důchodce tak se mi docela líbí, že začíná uvažovat střízlivě |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
17. dubna 2008 v(e) 9:30 napsal komentář IP: 82.150.166.21
|
|
|
Proč ty jedovatý sliny? |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 10:04 napsal komentář IP: 193.86.120.155
|
|
|
Pane Frei, v Mimoni N E M Á cenu něco takového rozjíždět. Jestliže nemáte balík peněz na tuto investici, tak to nedělejte. Je to jako doma. Máte příjem 30 000 tis. měsíčně a chcete si mermo mocí koupit auťák Vašich snů za 1 000 000,- Kč. A protože ho nemáte, budete hledat zdroje, jak ten milion získat. Rozhodně nemůžete jít s tímto záměrem na město, tak navštívíte bankovní domy, leasingové společnosti a vyjde Vám, že musíte měsíčně platit za tuto investici 15 nebo 20 tis. Kč měsíčně. No a potom Vám na živobytí zbyde měsíčně 10-15 tis, zaplatíte nájem a běžné poplatky a zbyde Vám na jídlo a ošacení tolik, že buď budete o hladu a nebudete se strojit a nebudete jezdit, protože nebude ani na benzín. A jste kde? V pr..li.
A tenhle Váš záměr je to samé. Jednou někdo bude chtít ty peníze zpátky. Ať už město formou nájmu, nebo banka formou splátek a úroků. A tenis Vám na to nevydělá. Ty děti tam budou chodit a měsíčně Vám jejich rodiče dají tak maximálně 1000,- Kč a i to je myslím v říši pohádek. No a z počátku jich bude padesát a za rok dvacet, když zjistěj, že jim to nejde a nic jim to neříká. Prosím, předložte podnikatelský záměr a můžeme se bavit dále. A jestli město nebude chtít nájem, tak jste spolu s ním okradli daňové poplatníky, jak píše ten přede mnou. N E D Ě L E J T E TO, prosím Vás. |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 11:19 napsal komentář IP: 90.177.77.233
|
|
|
Má to cenu,každý pokus oživit město a podchytit omladinu je strašně důležitej.A klobouk dolů před tím kdo se o to neúnavně pokouší. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
12. dubna 2008 v(e) 21:21 napsal komentář IP: 82.150.166.29
|
|
|
nemá to cenu, jsme v Mimoni |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
12. dubna 2008 v(e) 23:13 napsal komentář IP: 90.177.77.165
|
|
|
tak jedině změnit název města |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
13. dubna 2008 v(e) 18:23 napsal komentář IP: 88.101.115.145
|
|
|
na Cikoň ! |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 9:42 napsal komentář IP: 193.86.120.156
|
|
|
jestli Mimoň položí 2500000 za ten pozemek a dá ho do pronájmu za korunu, jsou zralí na trestní oznámení všichni účastníci. A jestli město uvolní tyhle peníze pro soukromé účely, tak se asi nových chodníků a oprav komunikací nikdy nedočkáme. Kurňa chceš to? Tak si to kup a nevotravuj okolí. A hlavně si běž půjčovat jinam a ne peníze daňových poplatníků. Já se ptám, kdy už konečně tomuhle bordelu udělá někdo přítrž? |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 9:39 napsal komentář IP: 193.86.120.156
|
|
|
jestli Mimoň položí 2500000 za ten pozemek a dá ho do pronájmu za korunu, jsou zralí na trestní oznámení všichni účastníci. A jestli město uvolní tyhle peníze pro soukromé účely, tak se asi nových chodníků a oprav komunikací nikdy nedočkáme. Kurňa chceš to? Tak si to kup a nevotravuj okolí. A hlavně si běž půjčovat jinam a ne peníze daňových poplatníků. Já se ptám? Když už konečně tomuhle bordelu udělá někdo přítrž? |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
14. dubna 2008 v(e) 12:32 napsal komentář IP: 90.177.77.233
|
|
|
Čím víc aktivit bude město podporovat tím líp.Financuje Vážku atd.,a chce to něco co zaujme i ty starší.Není moc chytrý zabavit malý děti a na starší se vykašlat.Chápu ,že hospodským vysedávačům to může pěnit krev ,ale to by nám mělo být fuk. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
14. dubna 2008 v(e) 13:55 napsal komentář IP: 89.203.148.241
|
|
|
Nikdo není proti aktivitám lidí. Jenže z veřejných peněz na podporu tohoto záměru nedostane ani ,,Vorla". To je snad nad Slunce jasný! Pokud nejste mentálně pribržděný, tak to pochopíte! |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
15. dubna 2008 v(e) 9:32 napsal komentář IP: 90.177.77.233
|
|
|
většina NORMÁLNÍCH měst podporuje aktivity tohoto druhu,problém je ,že o normálního člověka tu nezavadíš.Jsou tu samý zapšklý závistivci./a to mě konkrétně se tenis netýká,přesto budu ráda pokud tu bude a tomu kdo to chce provozovat přeju hodně štěstí/.Je mi jasný ,že tímhle si rozhodně nevydělá a přesto se o to snaží PROTOŽE by rád něco dělal pro ostatní a to tu někdo těžko pochopí. |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 6:33 napsal komentář IP: 82.150.166.29
|
|
|
město ? proč by to mělo kupovat město ? dle cenové mapy bych pod 600Kč/m2 nešel, být majitelem, a těch 800Kč je reálná cena
a co se týká ceny 5mil. za nemovitost tak tato cena nedosahuje ani ceny pozemku, takže ta vila je takový bonusek (na stav nehledě) |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 6:29 napsal komentář IP: 82.150.166.29
|
|
|
add žáci gymnázia - to mě zas dojalo
bleskovka: dojdu vyfotit ten bordel jak hulí mimo pozemek školy u bytovek, ať si mimoňáci připomenou co tam je za bordel |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 6:39 napsal komentář IP: 80.188.43.5
|
|
|
pošli je Pepákovi!! |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 6:24 napsal komentář IP: 82.150.166.29
|
|
|
aha, takže dej peníze, tvoje to nebude, bude to mít ten a ten, hmm, nebo čtu špatně mezi řádky
ještě by to chtělo nějakou půjčku, 0% úročenou a v případě podnikatelského nezdaru nevratnou
a já proč dcera přišla najednou s tenisem, spíše bych uvítal nejdříve nějakou rozpravu k tomuto tématu a ne hned náborovat děti, kdopak jim to vysvětlí, když to nepůjde |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 15:18 napsal komentář IP: 82.150.166.29
|
|
|
"je ochotný uříznout kus pozemku, na němž jsou kurty a klubovna a prodat jej Mimoni, která by jej svěřila do pronájmu obč.sdružení." |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 10:47 napsal komentář IP: 90.177.77.233
|
|
|
takže tu nebude nic,prachy propijem prohulíme,a haranti jednou budou dělat totéž ,supr |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 10:55 napsal komentář IP: 80.188.43.5
|
|
|
Si upad? Systém dejte mi peníze - nás všech - já se o to udělám, ten ať si nabuší někam!! a veme si na to půjčku, jak se píše výš! Jinak je to fak t na to trestní oznámení. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 11:43 napsal komentář IP: 90.177.77.233
|
|
|
vubec se nedivim ,že kvalitní lidi odsud zdrhaj,bože kdo tu zůstává?Každý slušný město se snaží vlastnit a provozovat něco co podchytí mladý lidi.Protože v opačným případě to pak vypadá přesně tak jak to tady vypadá.Jenomže ve městě kde zbyli samí závistivci nebo hospodští povaleči je to moc těžkej úkol. |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
13. dubna 2008 v(e) 13:31 napsal komentář Veký Vezír IP: 89.203.148.241
|
|
|
Pokud to jsou lidi takového zaměření, no nechť si jdou. Na dluh se dlouho přeci žít nedá.
Jestli si myslíte, že soukromé iniciativy se budou hradit z veřejných peněz, tak na to zapomeňte!
Pokud se v této zemi hospodaří takto nezodpovědně, tak skutečně nezbývá nic jiného, než snižovat dále daně. Samozřejmně tím dojde na města a obce. Potom je nutné pro ně silně zkrátit peníze ze státního rozpočtu a nedovolit tím vyhazování prostředků.
|
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
14. dubna 2008 v(e) 9:53 napsal komentář IP: 90.177.77.233
|
|
|
Přeci jde o to ,aby tu něco fungovalo ,na tom se zbohatnout nedá.Tady určitě ne.Copak tu je jenom banda závistivých nepřejícných lidí? |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 14:20 napsal komentář IP: 147.230.156.128
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 14:24 napsal komentář IP: 147.230.156.128
|
|
|
Přesně tak, dík těm, kteří se snaží alespoň něco vymyslet pro obyvaletele města. Ať je záměr jakýkoli, co děláte VY? |
|
|
|
|
|
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
12. dubna 2008 v(e) 8:32 napsal komentář Velký Vezír IP: 89.203.148.241
|
|
|
Pozor jen na tu věc!
Jak mile bude město cpát do něčeho takového prachy, tak budou chtít na další provoz tohoto zařízení znovu a znovu peníze a tím vzniknou mandatorní výdaje. Řeklo se snad, že sebude šetřit!
Pokud je to tedy soukromá záležitost, nechť si v tom podniká soukromník za svoje!
Já mu jen přeji mnoho úspěchů. |
|
|
|
|
|
RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
11. dubna 2008 v(e) 6:16 napsal komentář JaroslavMrtka IP: 82.150.166.21
|
|
|
To je bezvadný nápad. Chodím tam s dcerou v létě a musím říct, že se často stává, že mám za chvilku kolem sebe dost dětí. Myslím, že zájem ze strany dětí o tenis by byl. Bylo by dobře, kdyby se to povedlo. V zimě to bývalo perfektní kluziště. |
|
|
|
|
|
RE:RE:OS Tour de Ralsko jedná o tenisové kurty, aneb nesnadná cesta se stále nejistými výsledky |
|
12. dubna 2008 v(e) 15:57 napsal komentář Velký Vezír IP: 89.203.148.241
|
|
|
Tak nám prozraď vážený pane odkud na to vzít peníze? |
|
|
Alkehol oblíbená kapela
Harlej prima kapela
Škwor správnej bigbít
|