I N Z E R C E

Krátké zprávy
ÚNOROVÝ ZPRAVODAJ
05.02.24 09:34 Pep@k
Obce Stráž p. Ralskem
oficiální stránky

Pertoltice p. Ralskem
oficiální stránky

Město Ralsko

Noviny p. Ralskem

Vyhledávání
TOPlist
 

výstup


muzeum

Varianty řešení dopravy - setkání v DKR Komentovat článek Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
Publikováno:  25. února 2015   Autor: Pep@k
Počet komentářů: 54
Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
4. března 2015 v(e) 2:20 napsal komentář jarin  IP: 85.158.139.227

Už vidím ty ucpané kulaťáky kamionama,jak budou muset nejdříve objed kulaťák aby se vytočil na obchvat.Jako je to řešené u Dřevěnky pro náklaďáky co odbočují k Vojenským lesům.Bude ten obchvat obousměrný nebo jednosměrný?To nikde nebylo vyslovené.Pokud to bude obousměrný,tak to bude zajímavé.Nejlepší by bylo udělat obchvat přes kulaťák u kina směrem za dostihovku a za dostihovkou na českolipskou silnici.
Blbost je dělat třetí silnici ve městě.Jsem pro REFERENDUM
Ať zdraví rozum zvýtězí.

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
2. března 2015 v(e) 18:31 napsal komentář Dan  IP: 83.208.147.207

Pokud se má stavět , tak by se mělo stavět pořádně a to tedy obchvat , pokud , kraj nedá peníze na kompletní , tak alespoň první část :propojka výpadovka Doksy - Česká lípa výjezd na českolipské rovince .

Je to dané Ploužnice , má připravený obchvat podél letiště , to znamená , že ul.Pražská a Husovka už teď mají dáno , že budou uplně bez kamiónů a ulehčí se i kruháči u Dřevěnky.

Hlavní tah kamionů je směr Rumburk - Děčín na Německo , to znamená pokud vyjedou na obchvatu na českolipské rovince , tak se na 100% , vracet nebudou a budou pokračovat směrem na Nový Bor .

A co se týče zástavby , tak nikdo nebude stavět u průtahu , a co bude určitě zajímavé , tak budou protihlukové stěny !
Na všech prezentacích nejsou vůbec nakreslené , a jak řekl pan starosta , hluková studie bude až součástí stavebního řízení , jinými slovy po rozjetí a odsouhlasení stavby .

Jen pro představu : vemte si ten nákres přemostění :
-průjezdná výška 4 metrý , odhaduji konstrukci mostu 1,5 - 2 metry a pokud to bude vyžadovat hluková studije , může tám přibýt i třeba 4 metrová stěna ...suma sumárum výška až 10 metrů . ...a to nikdo dnes neví a nemůže to vyvrátit ani potvrdit , a v podstatě se to může týkat celého průtahu a to by byla nádhera a jen pro doplnění podud by se podél průtahu plánovala zástavba a dle nákresů jde o třeba čtyř patrové budovy , tak protihluková stěna musí být ještě o nějaký metr , dva větší .

Co se týká života v centru města , každý uvádí Zákupy , ale to je spíše příklad kdy většinu obchodů převzali vietnamci a město totálně chcíplo , ale nikdo nemluví o Novém Boru , který funguje dál i s obchvatem .
Kamarád tam také podnikal a musel zkončit , ale to bylo z jiného důvodu , jak sam řekl plno zákazníků začlo nakupovat přes internet a poslední ránu dostal , když se v Novém Boru otevřel Kaufland , ale obchvat mu zprvu dokonce pomohl , protože se zklidnila doprava .

A poslední fakt je , že toto rozhodnutí je snad opravdu možná na dalších 100 let . Pokud si Mimoň zvolí průtah a za 5-10 let naroste několikrát kamionová doprava , tak naše město bude mít jak se říká už prostavěno, proinvestováno a v té době se bude stavět v dalších městech .

Použiju heslo tady z internetu :

Mimoň dobré místo k žití ! ....ale snad páni radní bez toho průtahu.

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
4. března 2015 v(e) 12:50 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 95.85.239.164

Dane, jen mi prosím napište, jaká je vaše představa přemostění vlakového nádraží... A počátek na Ploužnici by musel vést jinudy, než zastavěnou obytnou částí.
Jinak myšlenka tohoto "poloobchvatu" není úplně špatná, jen si nejsem jistý, že by nám jí na prvním veřejném setkání někdo předložil.

Odpovědět na RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
4. března 2015 v(e) 17:44 napsal komentář Dan  IP: 83.208.147.207

na tom zasedání , to promítly ,pokud jsem to dobře pochopil tak obec Ralsko to má naplánované přímo podél letiště , tak mi to vychází od Mimoně dole za Červeným vrškem , jak vedla i část tankovky , dál to být snad ani nemůže , protože tam je už chráněná oblast a co se týče nádraží u nás , tak to tam ukazovali také , a zmiňovali několik variant , projektů ....mělo by to jít zřejmě jak jsou uhelné sklady a přes pole na rovinku .

Opravdu to tam proběhlo , jenže to bylo tak ubíjející , že to většina lidí snad ani nevzala v úvahu a dále probíhala ta slavná masáž průtah , průtah , průtah a nic jiného než průtah a průtah .

Nejvíc jsem se pobavil , jak jeden přívrženec průtahu si vzal slovo a vyzval obyvatele Mimoně ......

.....Lidi neblázněte je to naše jediná možnost .....a jeho vysvětlení ....lidi si koupí auta za dvacet tisíc a kde budou jezdit ....

no a to už jsem nevydržel a šel jsem domů .

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
6. března 2015 v(e) 10:20 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 37.188.231.84

Jj, bylo to zbytečně dlouhé, fakt mi to uniklo. Ale po tom všem, co teď proběhlo a vyšlo na povrch, kolik že by průtah doopravdy stál, by se peníze na přemostění najít mohly.
Uvidíme, třeba si to poslechnout desátého znovu.

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
3. března 2015 v(e) 16:38 napsal komentář Ester  IP: 188.175.214.46

Jeden z mála příspěvků,který se mi líbí a který mě zaujal.Vyjadřuje svůj klidný,nepopulistický názor.Neuráží.
O Novém Boru bude můj příspěvek asi první.K tomuto městu mám blízký vztah a vždy se mi moc líbilo.Jeden čas to bylo město,kde jsem chtěla i žít.Navštěvuji ho velmi často.Přiznávám,že tam jezdím i nakupovat a mám tam i své lékaře u kterých se setkávám i Mimoňákama.V obchodních domech,které jsou na výjezdu z města se třeba nakupuje v klidu,ne jako v České Lípě.Ale i v tomto městě došlo k velkým změnám.Na hlavní ulici,směr Č.Lípa,také samé obchody vietnamců (jako prostě všude) a Tesco.Jo a ještě dvě lékárny.Obchůdky,které třeba nejsou v Mimoni a které jsem tam hledala,jsou zastrkané v různých uličkách,tak hledat a hledat.
Nicméně máte pravdu,že toto město velmi dobře funguje S OBCHVATEM.
I tak,dá se srovnat Mimoň s Novým Borem?Nový Bor je přece jen větší....
A Zákupy?Ty se přece nedají srovnat s Mimoní.Protože to naše malé náměstíčko je v této době o hodně,hodně hezčí.Otázka však zní:Jak dlouho ale bude?Myslím,že do okamžiku,než přesto náměstíčko povedou dvě silnice.A potom se Mimoň dostane pod úroveň Zákup...
Nebo ne?Hm,... tak nevím

Odpovědět na RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
3. března 2015 v(e) 19:20 napsal komentář Dan  IP: 83.208.147.207

a vo tom to je !

Radní chtějí mermomocí protlačit průtah , ale dle mého to bude totální přešlap.

Schválně pokud někdo ví o nějakém městu kde takový průtah funguje a místní lidé jsou spokojení a šťastní ?

Mě napadla třeba Česká Lípa , průtah - přemostění postaveno v dobách socialismu , no a dnes jsou z toho tak šťastni , že už mají postaven nový obchvat do Dubice a v roce 2016 oficiálně začínají stavět část Dubice - Dolní Libchava , zřejmě pochopily , že před třiceti lety , to nebylo uplně šťastné řešení , ale jde o okresní město , ale pro Mimoň nikdo za 20-30 let další obchvat nezainvestuje .

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
1. března 2015 v(e) 21:55 napsal komentář Petr  IP: 90.183.59.51

Je to těžký rozhodování ,žádná varianta nebude ideální.
Ale pokud si to shrneme tak centrum v podstatě nemáme a to co máme
je opravdu nehezký. Doprava bude narůstat a pokud by se začalo těžit
/a já doufám že nezačne/ v Hradčanech a v Pertolticích tak centrum bude dopravou zasekané. Úplný obchvat Mimoně by byl pro město likvidační ,na tom se vesměs shodneme. Jediná možnost jak si vytvořit centrum je odklonit podél řeky.
Zastavět náměstí po obou stranách ,tak aby silnice zůstala skrytá . Myslím silnici ,ne přemostění ,od zámeckého mostu prostě přecházet na semafor. Pokud by se po té podařilo pěkně zastavět náměstí ,tak bychom mohli mít klidné ,upravené centrum .
Parkovat by se dalo na přilehlém parkovišti v Malé ulici ,a odtud již máte do města kousek.

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
2. března 2015 v(e) 8:32 napsal komentář Petr M  IP: 37.48.33.87

zasadni otazka ohledne jakekoliv zastavby ve meste je: kdo vsechno ceka az bude moct stavet v mimoni? zadna zastavba nebude, aspon ne tak rychle. chce to videt strizlive. proste jak to dopadne je ze se postavi prutah mimoni a mimon jinak zustane stejne vybourana jako je dneska. bohuzel kvuli vyvyseni silnice se hluk bude vic rozlehat. prostranstvi na namesti kde se dneska konaj treba dny mimone pujde do kopru. a vono to bude jedine dobre protoze pak je nebude muset mesto poradat a muze usetrit.
no a s tim zajizdenim za obchodniky do centra? to budou delat maximalne mistni a spadove obce kdyz budou neco potrebovat. nikdo jinej se tu nezastavi protoze to neuvidi. a ikdyby starosta vyvesil krasnej bilboard tak se jim zajizdet nebude chtit protoze to bude pro ne zdrzeni. maximalne se zastavej v tesku nebo v penny protoze uvidej kram a parkoviste pred nim a nebudou muset litat po meste a neco hledat. a priznejme si jednu vec. kdyz budeme my mistni muset volit mezi zajizdenim nebo projetim po prutahu tak radsi profrcime. to je prirozena lidska lenost. s tim se nic nenadela.

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
1. března 2015 v(e) 23:51 napsal komentář Jaromir Pliva  IP: 95.85.241.16

Petře tvůj názor ti neberu, ale Já sám jsem si až v úterý v kině uvědomil, že Baloun asi nemá pravdu když říká kdo bude investovat když mu ve městě jezdí tranzitní doprava? Já bych rozhodně investoval tam kde budu mít určitou jistotu zákazníka. Až všichni včetně mě budou jezdit mimo centrum tak tam už nebude podnikat ani investovat chtít nikdo.. A toho se bojím daleko víc než těch pískoven. Jinak zeptej se lidí, kteří začali sledovat dopravu včetně TIR jak klesá!!

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
1. března 2015 v(e) 21:28 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 95.85.239.164

Nechtěl jsem tohle vůbec komentovat, dám jen malou úvahu:
Zamyslel se někdo nad tím, co přeložkou získáme a co naopak bude špatně?
Nemluvím o klidových zónách, přírodě a venčení pejsků. Mluvím o životech lidí v tomto městě.
Na jednu stranu zklidníme Mírovou, Malou, Panskou a náměstí. Otázka je, co to komu přinese, ale OK, fajn.
Na druhou stranu ale obrátíme život naruby občanům V Lukách, Barvířské, Okrouhlické, dokonce i lidem žijícím v Malé ulici tímto totálně změníme život. Mám na mysli na straně k Ploučnici.
Nemyslíte si, že kamionovou dopravu jde jednoduše omezit dopravním značením, které je řešením pro celé město? Pro všechny?
Neberu nikomu jeho názor, ať je pro přeložku, nebo proti ní. Jen se zkuste zamyslet.

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
3. března 2015 v(e) 13:13 napsal komentář Ester  IP: 188.175.214.46

Takovou malou úvahu,co nabízí pan Mayer Jaromír"jako,"jestli se někdo zamyslel nad tím,co přeložkou získáme a co naopak bude špatně",si pan Mayer může slušně řečeno strčit za klobouk.Nebo si snad myslí,že hlavu na krku nosí jenom on?Občané těchto ulic,kterých by se to rozhodně velmi nepříjemně dotklo ,jsou určitě svéprávní a své názory si musí prezentovat hlavně sami.Opět měl zřejmě potřebu, se zase zviditelnit.Proč ne,... ale tímto způsobem..Hm,...

Odpovědět na RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
3. března 2015 v(e) 23:53 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 37.188.237.31

Nemám žádnou potřebu se zviditelnit. Jen si prostě myslim, že o tomto se vůbec nemluví. Viz diskuse. To je všechno. Hlavu na krku máme samozřejmě všichni.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
4. března 2015 v(e) 20:03 napsal komentář Ester  IP: 188.175.214.46

Tak jo,s tím Vaším zviditelňováním u určitých příspěvků se nadále uvidí.OK.
I tak, tento můj malý dodatek,patří jen a jen k tomu příspěvku.Určitě pochopíte,jak to myslím,...

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
1. března 2015 v(e) 19:09 napsal komentář Ester  IP: 188.175.214.46

Nedalo mi to a po přečtení několika příspěvků,jsem se vydala o víkendu na procházku do tkz.mimoňského centra.Chtěla jsem si tak nějak ujasnit,o co vlastně některým Mimoňákům jde.
Zastavila jsem se na tom maličkatém náměstíčku,jestli se tomu tak vůbec dá dnes ještě říkat a podívala se např.směrem přes řeku do parku.Můžu říct,že pohled do parku byl momentálně opravdu hezký.K tomu svítilo sluníčko a bylo teplo.
Pak jsem si představila,že kousek opodál povede stále ten diskutovaný obchvat a začala se smát."Za mnou silnice přes Mírovku a předemnou obchvat- další silnice.A měla jasno.Pro mě tento výsledek zněl:"město Mimoň- Blbákov".Nemusím být ani architektem.
A teď k příspěvkům:vyměnil bych křoviny,brázda,nasráno od psů,za upravené nábřeží s chodníkem ( s tím Souhlasím) a SILNICÍ,která ZAJISTÍ KLÍDEK V CENTRU.To je k neuvěření!Jak můžou silnice zajistit klídek v centru?Kdo tohle vůbec může napsat?
nebo:Kam si má odskočit psík,nebo člověk?To je snad legrace.Člověk přece na veřejné WC a o psíka se má postarat jeho páníček!Má s ním chodit tam,kde mají naši miláčci vymezený prostor.Zatím je pravda,že je posraný celý park i toto zatrávěné místo na náměstíčku.No dál už se snad ani k takovým příspěvkům vyjadřovat nebudu.
Jinak,když jsem odpoledne v Mimoni procházela i Mírovou ulicí,tak nikde nikdo,ticho.Měla jsem pocit,jako když Mimoňáci utíkají ze svého města.A turisté?Nenechme se vysmát.Co by tady asi momentálně dělali a viděli?Tak asi posraný park a příště třeba dvě silnice na maličkatém náměstí.Takže můj osobní názor k průtahu je,přiklonila bych se k tomu,aby to náměstíčko v Mimoni zůstalo alespoň takové,jako je momentálně nyní.Ale zřejmě to bude k ničemu.A mimochodem,kdyby se tento průtah v Mimoni zrealizoval,měl by být zato někdo do budouctnosti se vším všudy zodpovědný.A politika?Koho si Mimoňáci zvolili,toho tam prostě mají.Nemá cenu se k tomu neustále vracet.
Jo,jo,tak se necháme překvapit,jaký mají občané Mimoně zájem o budouctnost jejich města.

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
1. března 2015 v(e) 20:45 napsal komentář Jaromir Pliva  IP: 95.85.241.16

Ester podle mě pěkný a nezaujatý názor občana tohoto města.

A teď jen můžeme doufat, že se lidé taky projdou jako ty a řeknou nahlas zda to chtějí nebo ne!!!!

Dovolím si to dát na stránky přeložky..

Odpovědět na RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
3. března 2015 v(e) 12:56 napsal komentář Ester  IP: 188.175.214.46

Ano,mám vždy nezaujaté názory k příspěvkům,které jsou k zamyšlení.Jak se někdy říká dvakrát měř,jednou řeš.Až mě někdo dokáže přesvědčit svým chytrým mozkem o své pravdě,pak nic proti tomu.V tomto případě jsem dala přednost svým očím,abych si lecos ujasnila.Někdo s mým osobním názorem souhlasit nemusí,to prostě respektuji a o tom to právě je.Pak začíná to slovo diskuse.
Ale!!!
Přenesením mého osobního příspěvku panem Plívou na stranky - přeložky,jsem se na tuto stranku podívala.První,co jsem uviděla byla otázka pana Jaromíra Mayera,koho že jsem zrovna" já volila".Takže si z mého příspěvku vytáhl,co se mu hodilo a co ho vlastně nejvíce zajímá.Politika.Na takovou otázku se neodpovídá,jelikož to je každého soukromá věc a nikomu do toho nic není.Ani já bych se na to nikdy nikoho neptala.Takže odpověď zní:"Pan Mayer = hloupý to muž."O to víc jsem byla překvapená,že se tato otázka líbí i paní Dvořákové Kamile.Přesto,že se mi některé její názory líbí,nevím,co si o ní myslet.Že by POLITICKÁ KARIÉRA?" měla PŘEDNOST před PŘELOŽKOU města?Tak to by bylo velmi smutné.Uvidíme... Tak raději mé osobní příspěvky nepřenášet.Jinak OK.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
4. března 2015 v(e) 12:15 napsal komentář Josefka  IP: 93.153.60.108

Ester, ano, mě se Jaromírova otázka, tzv. líbila, protože si pamatuji Vaše předvolební úvahy, koho ano a koho ne, a , máte pravdu, že za přeložkou se skrývá politika, celou dobu a před volbami se za politikou skrývala přeložka. Teď už je ale rozhodnuto o politice, pojďme řešit přeložku. Vzájemné útoky na názory druhého ničemu nepomůžou.
Přijďte 10.3.2015 od 17hod do DKR vyjádřit svůj názor a poslechnout si jiné, vezměte sebou sousedy a rodinu, čím více, tím lépe. Přeji hezký den.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
4. března 2015 v(e) 19:55 napsal komentář Ester  IP: 188.175.214.46

Paní Dvořáková,moje předvolební úvahy jsou už dávno pryč,ty patřily k volbám.A jak známo,volby jsou za námi.Občané se prostě rozhodli,ať se Vám to líbí nebo ne.To,že někdo má potřebu vědět,kdo koho volil,jako například Vy s panem Mayerem je vyložená drzost.A vůbec to nepovažuji z mé strany za nějaký vzájemný útok.To je prostě každého svobodné rozhodnutí.
Nehledě na to,že Vy nemáte ani to právo mi poroučet,jestli mám přijít,nebo ne ,do DKR vyjádřit svůj názor a jestli tam mám dokonce nahnat i svoje sousedy a rodinu.Můžu Vás ubezpečit,že jsem už dávno plnoletá,svéprávná a hlavu na krku též nosím.A dokonce mám i svůj vlastní mozek,který mi slouží dobře a rozhodně nepotřebuji něčí cizí.
A koukám,že máte i potřebu tam nahnat i příspěvkáře Huberta.Sice nevím o koho jde,ale zřejmě má ve svém příspěvku ohledně Vás pravdu.
Nicméně Vám děkuji za Váš příspěvěk,který mě ukázal cestu,kam si Vás zařadit.Takže vlastně nejde o žádnou PŘELOŽKU...
Jo,jo... tvrdou hlavou ani zeď neproboříš....

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
4. března 2015 v(e) 23:43 napsal komentář Josefka  IP: 37.48.34.174

Milá Ester, co se týče Vaší volby, je mi srdečně jedno, jak jste si vybrala, jen si to prostě pamatuji, nic víc, nic méně.
Zdá se, že jste bojovně naladěna, tak teď již jen zaměřit svou pozornost tím správným směrem, protože na mě si nic nevybojujete, a to si dokonce můžete zadupat nebo dvakrát poskočit.
Přijďte do DKR ...atd. byla výzva, ne příkaz, ale máte pravdu, raději nechoďte, mohla byste snad opravdu něco dozvědět a pak by třeba nestačilo jen rýpání do lidí, kteří nechtějí jen sedět doma a čekat, co se stane.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
5. března 2015 v(e) 0:48 napsal komentář Ester  IP: 188.175.214.46

Když je Vám to úplně jedno,tak co tady stále blekotáte.Budete se divit,ale já určitě nemusím být bojovně naladěna,a kam zamířím svoji pozornost je opět jen zase moje věc.
A také už vůbec nemusím dupat a nemám potřebu poskakovat.To jak vidím,děláte právě Vy.A rýpání do lidí?To už mi vůbec nic neříká,ale Vy jste v tom jako doma. :-)!!!
Ach jo, jak směšné....

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
5. března 2015 v(e) 23:06 napsal komentář Pavel Kounovský  IP: 37.48.39.226

Dobrý den Ester,
souhlasím s Vaším názorem na přeložku a náměstí, ale neberte si tak osobně výzvy k účasti v DKR. Oni všichni tím nechtějí nic přikazovat, ale jen říci, že pokud chcete skutečně zachovat pohled z náměstí do parku tak, jak je, tak v tuto chvíli už bohužel nestačí jen psát na tyto stránky, ale je třeba tento svůj názor říci nahlas a do očí oběma prosazovatelům průtahu (Kaiser, Baloun). Oni mají před námi bohužel velký náskok. Jak vyplývá z rezignačního dopisu pana Petra Krále, tak za zády voličů, ostatních občanů, členů svých sdružení ale i svých zastupitelů podnikají v tichosti všechny kroky k realizaci obludného betonového průtahu. Nevím co je k takové zarputilosti vede, ale je opravdu za 5 minut 12, takže je potřeba každý hlas. Opravdu přijďte. Z domova to opravdu nevyřešíte.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
6. března 2015 v(e) 1:57 napsal komentář Ester  IP: 188.175.214.46

OK.V pohodě.Také doufám,že příjde co nejvíce lidí.Máte pravdu.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
3. března 2015 v(e) 16:33 napsal komentář hubert  IP: 78.110.213.29

Pani Ester copak nechapete, ze stale nemuze rozdychat volebni fiasko? Jak on tak pani Kamila a jeste se to chvili potahne. Jinak souhlas.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
4. března 2015 v(e) 20:10 napsal komentář Ester  IP: 188.175.214.46

Ani nevíte pane,jak rychle jsem to pochopila.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
5. března 2015 v(e) 23:21 napsal komentář Pavel Kounovský  IP: 37.48.39.226

Vážená Ester a Huberte,
promiňte, ale tady se opravdu mýlíte. Paní Dvořákovou znám velmi dobře a proto Vám musím říci, že nenosí růžové brýle, takže si nedělala vůbec žádné iluze o výsledku voleb. Každá strana ale musela mít povinně 17 kandidátů. V tuto chvíli rozhodně není zhrzená, ale aktivně se účastní dění ve městě i přes své velké pracovní vytížení. Např. svou pravidelnou účastí na veřejných zasedáních zastupitelstva, kde pokládá dotazy i za občany, kteří si sami netroufají nebo aktivní účastí na prezentaci průtahu, aby pomohla prosadit názor občanů jako jste třeba vy. V názoru na průtah se zcela shodujete. Doporučuji Vám oběma přijít v úterý do DKR a osobně se s paní Dvořákovou seznámit. Myslím, že změníte názor. Nesuďte podle krátkých psaných glos. Z nich nepoznáte s jakou intonací byly myšlené a můžete se velmi zmýlit.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
6. března 2015 v(e) 12:44 napsal komentář Ester  IP: 188.175.214.46

Vážený pane Pavle,
Je pravda,že paní Dvořákovou neznám a nikdy jsem se s ní nesetkala.Myslím,že se s ní shoduji i názorem na průtah.A nejen to,máme i zřejmě stejný názor na výsledek ve volbách.Můj osobní názor je pouze v tom,že než se pod něčím vyjádřím,nejprve se nad tím zamyslím,co tím mohu způsobit.A pak už je jen malý krůček k tomu,aby se vedly některé takové příspěvky,které k ničemu nevedou.Myslím,že jsem objektivní člověk a snažím se pochopit pro a proti.Jak se říká,nesekám okolo sebe hlava,ne hlava,protože tu pravdu v určitých věcech nemusím mít zrovna já.Ty krátké přípěvky od paní Dvořákové mě nijak nerozhodily,naopak mi připadají zatím úsměvné.To,že je aktivní,je zřejmě správné.Nemám žádné námitky.Já jenom dávám prostě přednost klidné,promyšlené inteligenci.No a když to nejde,snažím se najít nějak tu další cestu.Co člověk,to jiný názor.I já mám averzi na některé lidi,ale bohužel když jsem slyšela jejich některý příspěvek na Mitelu,musím uznat,že některé připomínky byly na místě.Ať se mi to líbí,nebo ne.Paní Dvořákovou se budu snažit nedráždit a když budu muset,tak jako vždy,jen s úsměvem.Jinak ano,přijít do DKR mám v úmyslu.
Chtěla bych věřit,že se tam sejdou alespoň Ti,kteým doopravdy na budouctnocti tohoto města záleží.
A zase... uvidíme....

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
4. března 2015 v(e) 12:18 napsal komentář Josefka  IP: 93.153.60.108

Huberte, Huberte, skoro se mi chce říci, že jste trouba a nevidíte si za špičku nosu. Možná jste jen posměváček, ale pořád máte možnost přijít ukázat, jak to myslíte, 10.3. v DKR od 17hod.

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
28. února 2015 v(e) 10:07 napsal komentář Petr  IP: 78.110.212.118

Prezentace byla schválně zdlouhavá aby utahali odpor.

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
27. února 2015 v(e) 23:01 napsal komentář Pavel Kounovský  IP: 37.48.37.245

Dobrý den Pepku,
byl jsem tam také a musím říci, že na to, jak dlouho se o průtahu mluví a kolik průzkumů, studií a vizualizací bylo už uděláno (včetně studie obchvatu) byla tato prezentace naprosto neprofesionální, chaotická a působila velmi amatérským dojmem. Sám školím a prezentuji, tudíž si připravuji své přednášky včetně Power Pointové slide show, takže vím, o čem mluvím. Zeptejte se některé z přítomných dam, jak se jí líbily někdy skoro nečitelné mapy, pokaždé orientované jinak, ale jako na potvoru nikdy ne na sever :-)
Jsem občanem Mimoně pouze pár let, většinu lidí neznám a místní politiku sleduji zhruba poslední rok, ale musím říci, že po tom, co bylo předvedeno 24.2. v DKR a dalším osobním zážitku s jiným projektem města s výraznou částkou v letošním rozpočtu, musím odpovědět jednomu z diskutujících, který se ptal, zda je to vše opravdu podložené posudky odborníků nebo je to jen partyzánština - mám obavu pane kolego, že se jedná o partyzánštinu. Jsem přesvědčen, že město nemá prakticky na nic stanovenou dlouhodobou jasnou koncepci, podle které by vyhrazovalo smysluplné částky v rozpočtu a pevně se jí drželo, informovalo o ní podrobně občany, ještě než ji odhlasuje a dokázalo jí věrohodně zdůvodnit a prezentovat. Žádný z představitelů města se kterým jsem v poslední době mluvil, neudržel v hovoru jasnou linku na téma, které jsme řešili. Po chvíli vždy sklouzli do sáhodlouhých monologů plných zamlžujících politických klišé, a popisů nereálných snů. Podle mého názoru je to bohužel profesionální deformace způsobená příliš dlouhou dobou ve stejné funkci. Tím je nechci nijak hanět. To se běžně stává. Syndrom vyhoření se to odborně jmenuje. Bohužel mám obavu, že si tento svůj handicap již neuvědomují a protože mají velmi dobře pojištěnou většinu v Zastupitelstvu a mají Radu města, tak tady můžeme o čemkoli psát, sáhodlouze o tom polemizovat, nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžeme dělat :-) Oni si odhlasují co budou chtít, včetně jakékoli formy průtahu nebo tunelu. Podstatné je jen na co dostanou dotaci.

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
27. února 2015 v(e) 14:20 napsal komentář Josefka  IP: 37.48.46.252

Z mého pohledu byla prezentace nepřehledná, nudná a hlavně neprofesionálně předvedená. Tvůrce zřejmě nezná Powerpoint a neví, že mapy by měly být pro přehlednost orientovány jedním směrem. Informace nudili pana Škubala natolik, že málem usnul v židli, natož pak my, co jsme přišli informace vstřebat.
Dále narážka na to, co jsme se dozvěděli: že Mimoň je plná heren, já jsem se z odpovědi dozvěděla mnohem více, že starosta neudělá nic navíc, než mu nařídí svrchu a zároveň, že to centrum, které by měli navštěvovat lidé z okolí a kvůli němu zaparkovat, aby se tam šli podívat, nehodlá nijak měnit, čili zůstane, jak je a důvod pro cizího návštěvníka k prohlídce či nákupu v podstatě padá. Koho by zajímalo centrum s hernami a vietnamskými obchody.

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
27. února 2015 v(e) 14:21 napsal komentář Josefka  IP: 37.48.46.252

Pardon, ... informace nudily ...

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
27. února 2015 v(e) 13:55 napsal komentář Balek  IP: 95.85.198.120

A tak nevím, je pan webmaster totální podporovatel starosty, jak by vyplývalo z jeho aktivit již z předvolební doby a nebo já již blbnu a nechápu jednoduché věci. Prezentace k průtahu byla dle mého dlouhá nesrozumitelná a zkreslená. Průtah, o kterém se rozhoduje a z mojí zkušenosti vyplývá, že rozhodnuto je, má své výhody a nevýhody a bude stát určité prostředky z rozpočtu obce. Něco padlo o výhodách a ostatní jsem tedy nějak nepostřehl. Ale pan Pepa nám jistě sdělí to, co se v té srozumitelné a jasné prezentaci dozvěděl.

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 17:57 napsal komentář J. Kabeš ml.  IP: 78.102.108.76

Já jsem pro TUNEL! :D

Souhlasím s tím, že bez pořádných informací nemůže lajk hodnotit co je dobré a co ne. To dá rozum.

Pokud lidem nebudou stačit informace prezentované městem, případně jim budou připadat nedůvěryhodné, navrhuji následující:

Vyhledat a kontaktovat nestranného odborníka na danou věc. Poskytnout mu potřebné informace a nechat udělat něco jako "vyhodnocení prezentovaných variant" a popř. návrh lepšího řešení.

Jistě by to stálo peníze. Ve svých řadách máme ale spoustu iniciativních, nadaných a úspěšných lidí, takže se určitě dá vymyslet, jak tuto věc zafinancovat:)

No tak pojďme na to, když s tím chceme něco udělat!

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
4. března 2015 v(e) 20:15 napsal komentář Ester  IP: 188.175.214.46

Hurá,já jsem taky pro tunely.Jeden,tři,deset... Jeden od parku z jedny strany,druhý od parku z druhé strany,no to bude krása...koukám,že už si lidi z toho začínají dělat i p....

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 10:43 napsal komentář Petr H  IP: 78.110.212.194

přesně jak píše pan Kolařík ve stručnosti o vystoupení 7 občanů na schůzi, tak stejným způsobem se prezentují - nejspíš ti stejní - i na facebooku ve skupině o přeložce. Neustálé vybízení k "demonstraci" a vzdoru, hlasování v anketě (která zatím bez podkladů opravdu nemá smysl) - tlachání od jednoho tématu k druhému (rozpočet, přeložka, žraní betonu, herny, Plíva, Ráček, Labutě, příroda,...) a poté se po několika příspěvcích objeví dotaz hlavní aktéra jak to vlastně všechno začalo. Aneb přesná kopírka vystoupení odpůrců. Nejprve dát najevo nechceme a potom zjišťovat o co vlastně jde a jaké jsou možnosti. K tomu se přimíchá trochu té politické angažovanosti a už tam do sebe jedou pecky modrý oranžový červený a fialový...

Je to takové úsměvné a na druhou smutné sledovat, jak lidé občas jeví a naopak nejeví zájem, podle toho jak se to komu hodí...

Klidová zóna v centru, opravdové náměstí to by se mi líbilo. Vyměnil bych to za nábřeží kde teď jsou jen křoviny, brázda a nasráno od psů za upravené nábřeží s chodníkem a silnicí, která zajistí klídek v centru. Druhá strana je, pohled z druhé strany, co to bude stát, co to bude mít za následek, nejde to udělat jinak? A protože todle všechno nám zastupitelstvo a experti chtějí ukázat předložit. Ale postoj některých odpůrců, kteří zřejmě všechno vědí, jsou experty na všechno, akorát snižuje jejich snahu průtahu zamezit. NECHCI a hotovo...no tak. Dejme tomu šanci i bez urážek a hanění ostatních.

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
27. února 2015 v(e) 23:22 napsal komentář Pavel Kounovský  IP: 37.48.37.245

Dobrý den Petře H,
také by se mi velmi líbila klidová zóna v centru města. Náměstí bez dopravy s krásným výhledem na Ralsko, kavárnička, obchody... Idyla.
Problém je, kdo to zaplatí. Aby mohla být v centru města klidová zóna s obchody a službami, domy s krásnými fasádami, tak by do těchto obchodů a zařízení muselo chodit tolik místních občanů, aby se ty obchody v této klidové lokalitě udržely. Pokud totiž vyloučíte z centra dopravu, tak tito živnostníci přijdou o přespolní nakupující, takže jejich tržby budou tvořit jen občané Mimoně. Přespolní "profrčí" rychle městem po krásném průtahu a nakoupí si až v Boleslavi v Olympii. Aby v klidovém centru města mohly být krásné fasády, potřebují majitelé domů nájemce ve svých nebytových prostorách, aby měli peníze na opravy a údržbu těchto fasád. Nájemci budou jen když budou zákazníci. Chcete klidové centrum? Přesvědčte mimoňáky, ať více nakupují doma.
Tak mě napadá, jak se slučuje plán města přestěhovat Poštu z Mírové ulice do nového nákupního centra vedle Penny, se snahou udržet občany v klidové zóně historického centra? Že by to byl záměr vytvořit nové klidové centrum kolem Penny a Tesca? :-)

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 14:05 napsal komentář Jaromil Řetízek  IP: 95.85.241.141

Díky Petře H.,celkem výstižně si popsal pocity nás všech, kteří jsou pro průtah a vidí v něm pro město přínos. Jen blázen se může domnívat, že stát dá na obchvat peníze a srovnání s Dubou? Přátelé, tam jde o silnici I.třídy a ne jako zde, o silnici II. třídy. Tam je celorepublikově perspektiva daná. Nikdo se nezmiňuje o tom, jak krásně by bylo na Mírovce bez kamionů. Vždyť i tam musí za nákupy a službami maminky i my dědečkové s kočárky, nejen courat po parku u Ploučnice. Především jde o to, aby lidé používali pro tvorbu názoru na tuto věc vlastní hlavu a nenechali se manipulovat populistickou, rádoby většinou odpůrců průtahu.

Odpovědět na RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 14:33 napsal komentář Petr M  IP: 37.48.33.87

pisete dedecek ale jako dedecek byste mel mit vic rozumu a chtit jen to nejlepsi pro svy vnoucata a pravnoucata a dalsi v rade. ale jestli zniceni prirody a nahrazeni ji betonem a asfaltem je to co jim opravdu prejete tak buh s nama. to se rovnou vy zastanci muzete domluvit a postavit tu silnici pres park. dokonce mesto usetri na vykupu pozemku a to se prece vyplati ;)

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 19:01 napsal komentář Jaromil Řetízek  IP: 95.85.241.141

Ano Petře M, k ničení přírody a už dokonce došlo a všemi jistě oblíbená křoviska na nábřežním korzu řeky Ploučnice už padla, petice-nepetice. Kam si má člověk či psík nyní odskočit, kam odhodit již nepotřebnou PET lahev. Město nám to stále komplikuje. Až tam bude průtahová komunikace, bude takovým nechvalným zákoutím konec.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 20:15 napsal komentář Petr M.  IP: 109.81.214.252

to je pekne blbej komentar. copak to neumite lip? copak se neumite postarat lip a zanechat lepsi odkaz a zajistit lepsi budoucnost nez blbou silnici co zazdi mesto?

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 13:09 napsal komentář hubert  IP: 90.182.212.193

Když se nad tim zamyslim, tak to je naprosto super hodnoceni stavu. Blahopřeju já bych to tak nesvedl. Souhlas se vším.

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 12:35 napsal komentář Petr M  IP: 37.48.33.87

je skoda ze nevidis co takova silnice napacha s mimoni. zadnej klid v centru nebude protoze ta silnice bude v centru a bude na vyvysenem miste. a zadnej klid nebude ani v parku protoze park je taky hnedka vedle tyhle silnice. jestli si to chces predstavit uz dneska jak to bude vypadat tak si vem zidlicku a bez si sednout do pansky ulice a sed tam celej den a poslouchej. a potom vez ze to samy bude nalevo na namesti a napravo v parku. uplne stejnej bordel. tak to jsme u hluku. a ted si vem vizuelni stranku veci. bude to proste takovej nahrobni kamen jakekoliv malebnosti ktere by se tu kdy dalo dosahnout. pak si vem falesnej argument ze projizdejici ridici budou zastavovat a chodit nakupovat do centra a podporovat tamejsi obchodniky. a nebo ze nekdo uvidi peknej zameckej most z prutahu a rekne si ze by se priste mel do mesta zajet podivat jak to tu mame pekny. no potes koste.

Odpovědět na RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 15:53 napsal komentář Petr H  IP: 78.110.212.194

Neříkám, že jsem zastáncem toho projektu, ale rozhodně spíš nejsem odpůrce. Zajímá mě, jaké jsou možnosti, zajímá mě jak to bude vypadat a kudy budu jezdit. Proto mě zajímá PRO a PROTI. Ve svém komentáři sem chtěl jen dát najevo pocit, že především akteři facebooku vidí jen PROTI a nic jiného vidět nechtějí, nedávají tomu ani trochu šanci. Trochu zdravého rozumu do demonstrace by neuškodilo. Já nebudu ten, co když projekt nevyjde - jakože prostě stejně nevyjde

1. nebudou peníze
2. lidé neprodají pozemky
3. třeba i úspěšné městské referendum proti rozhodnutí zastupitelstva může projekt zastavit

...ten co půjde a bude všude hlásat, jaký jsou zastupitelé mantáci, neb investovali spousta času a peněz do řešení problému dopravy a přeložky ve městě a nakonec nic nepostavili. Ne nebudu. Budu ten co řekne, snaha byla, někdo s tím chce něco dělat. Rozhodně se budu koukat na lidi, co něco chtějí s něčím dělat a něco proto dělají, jinak, než na lidi co jakékoliv nápady ihned odsuzují, haní a tahají do toho jiné (mnohdy nesouvisející) věci a jen žvaní.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 18:29 napsal komentář Petr M.  IP: 109.81.214.252

ja jsem zasadne proti. tady i na facebooku i kdekoliv jinde. ja proste nechci aby mi zabili nakou silnici park. ten je pro me dulezitejsi nez predkladane pochybne argumenty proc stavet prutah. a neverim ze by to najednou nejak zazracne nevyslo kdyz do toho vkladaji tolik energie aby vysel prave ten prutah. starosta se vyjadril ze 2020 konci dotacni obdobi a do ty doby to tedy musi byt postavene nebo se pak nemusej sehnat penize. 2020? tak to v rychlosti rozhodovani mesta a kraje je v podstate uz rozhodnuto ze to bude. za kazdej zazrak proc to nevyjde budu jedine rad.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
28. února 2015 v(e) 18:26 napsal komentář nnn  IP: 88.101.92.31

Chtěla jsem se zeptat, není náhodou u Zámeckého mostu památný strom a nebo dokonce nějaká chráněná lokalita ????? Jsou tam nějaké ceddule

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 7:12 napsal komentář F.G  IP: 90.182.129.218

Dobrý den pane PLIVA chtěl bych se vas zeptet proč jste prodával pozemek u jelena když jste věděl že tam bude přeložka.A ted bojujete proti tomu.

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 23:40 napsal komentář Jaromí Plíva  IP: 95.85.241.16

Tak jsem asi vůl, ale já to napíši popravdě.
V roce 2008 jsem v důsledku propadů akcii CEZ přišel o hodně peněz a tuto ztrátu jsem tlačil před sebou a jediná možnost jak tuto ztrátu dohnat, abych nestáhnul ke dnu mé dodavatele i z Mimoně bylo tyto akcie prodat z prodělkem. Ztrátu tímto prodejem pozemku dohnat. Samozřejmě jsem si myslel stejně jako a většina normálních lidí, že tato přeložka nikdy nebude.

Jo a fakt jsem na tom koupališti Huberte zbohatnul. Jen pro upřesnění Mijana to bude pro město provozovat neprovozovat za dvojnásobek a více než jsem to pro město provozoval já. Jinak koupaliště jsem 17let provozoval bez spoluúčasti města.2roky ze spoluúčast.. Město provoz hradí v plné výši od roku 2009.

Jinak ta hysterie okolo koupaliště asi opravdu je protože to byla taková moje srdeční záležitost.

Odpovědět na RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 8:17 napsal komentář Hubert  IP: 90.182.212.193

pan Pliva přišel o snadný zisk za koupaliště, tak začal bojovat proti městu, to je jasné jako facka staci se podivat na Fejsbook nejprv stránka okouplisti, pak zase o průtahu, nic se mu nelibi a z niceho nemá profit asi tak

Odpovědět na RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
2. března 2015 v(e) 7:06 napsal komentář Martin Hons - občan  IP: 90.182.101.20

Pane Huberte jste zaujatý primitiv.
Pro pana Huberta bych doporučil nějakou velmi rozsáhlou encyklopedii od A do Z
Rada na závěr -> s tímto primitivem se nemá cenu vůbec o něčem bavit :)

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
3. března 2015 v(e) 16:28 napsal komentář hubert  IP: 78.110.213.29

Osvalda Honse mam rad a tak nechapu jak muze mit v rodine takovy poklad jako jsi Ty.😎

Odpovědět na RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:RE:RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
26. února 2015 v(e) 9:31 napsal komentář alex  IP: 37.48.47.206

Podle sebe soudím tebe, že, Huberte?

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
25. února 2015 v(e) 15:33 napsal komentář Jaromír Plíva  IP: 95.85.232.227

Pepo bohužel mi ten rozpočet nikdo nevysvětlil ani v kině a bohužel ani dnes na úřádě...a to jsem mluvil ze třema úředníkama...Ve finále vše ví jen P.Š ORM.

Odpovědět na RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
RE:Varianty řešení dopravy - setkání v DKR
25. února 2015 v(e) 10:07 napsal komentář Petr M  IP: 37.48.33.87

stejne tak jako argumenty proc ten prutah nedelat jsou jasne, ale ocividne to par lidem nedochazi :D

Zpět na předešlou stránku

© Pep@k 2005

 
Reklama
PIZZA BRUCIONE
PIZZA BRUCIONE
Taxi Horáček
Taxi!

Zajímavé odkazy
www.alkehol.cz
Alkehol
oblíbená kapela


www.harlej.cz
Harlej
prima kapela


www.skwor.cz
Škwor
správnej bigbít