I N Z E R C E

Krátké zprávy
ÚNOROVÝ ZPRAVODAJ
05.02.24 09:34 Pep@k
Obce Stráž p. Ralskem
oficiální stránky

Pertoltice p. Ralskem
oficiální stránky

Město Ralsko

Noviny p. Ralskem

Vyhledávání
TOPlist
 

výstup


muzeum

Jak vyřešit tu hromadu aut ? Komentovat článek Jak vyřešit tu hromadu aut ?
Publikováno:  8. listopadu 2010   Autor: Pep@k
Počet komentářů: 29
Odpovědět na RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
15. listopadu 2010 v(e) 18:41 napsal komentář Rsobota  IP: 88.101.95.104

Co si budeme povídat. Největším problémem je kamionová přeprava, která, aby se ušetřilo na mýtném táhne, provoz od Jablonného na Boleslav. Přimlouvám se za rychlé a levné řešení. Například dopravní značku "Zákaz vjezdu vozidel nad 12 tun" přes Ploužnici. Když se pak na Ploužnici postaví hlídka, která začne vybírat pokuty vyšší než mýtné, kamioňáci si to rozmyslí.

Odpovědět na To je dejme tomu také řešení, ale ...
To je dejme tomu také řešení, ale ...
15. listopadu 2010 v(e) 20:51 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 88.100.252.208

... to by taková značka (bavíme-li se o příjezdu od Ploužnice) musela být umístěná už někde u sjezdu z R10 u Mnichova Hradiště, protože jinak se takový kamion, či cokoli jiného v této velikosti nad 12t už nikde na cestě neotočí. A pokud se o zákazu řidič dozví až u samotné značky, prakticky bez varování, nemá šanci s tím cokoli udělat, i kdyby sebevíc chtěl.
Od Doks to samé. Značka prakticky už v Doksech (nebo alespoň upozornění na ní)
A jak by se toto řešilo směr Česká Lípa a Liberec, když těmito směry vede doprava zboží Mimoň - Česká Lípa, Mimoň - Jablonné, Mimoň - Stráž p. R. ...
A kde by takové značky musely být až umístěné? To bychom zakázali kamionovou dopravu na polovině okresu a to asi fakt neprojde ... ;-)

Odpovědět na RE:To je dejme tomu také řešení, ale ...
RE:To je dejme tomu také řešení, ale ...
16. listopadu 2010 v(e) 9:53 napsal komentář Petr M.  IP: 62.233.155.11

ne, jasne, polovina okresu by byla tak akorat prijatelna ;) samozrejme zakaz vozidlum ale dopravni obsluze vjezd povolen :D tak zas hlady tu umrit nemusime ne :)

Odpovědět na RE:RE:To je dejme tomu také řešení, ale ...
RE:RE:To je dejme tomu také řešení, ale ...
16. listopadu 2010 v(e) 18:01 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 88.100.252.208

Rozumím.
Ale to pořád neřeší to, že by se tímto prakticky na polovině okresu zakázala kamionová doprava. Myslím ve většině případů tranzitní. A když k tomu ještě přičtu fakt, že průtahové silnice nejsou v majetku města a o případném zřízení takovéhoto značení (se všemi důsledky pro okres) by se rozhodovalo někde jinde, tak to vidím na bodu nula.

Odpovědět na RE:RE:RE:To je dejme tomu také řešení, ale ...
RE:RE:RE:To je dejme tomu také řešení, ale ...
17. listopadu 2010 v(e) 15:40 napsal komentář Petr M.  IP: 62.233.155.11

ja vim, proto si taky myslim ze kdyby tady regulerne fungovali loupeznici tak nemusime v mimoni nic resit :D

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:To je dejme tomu také řešení, ale ...
RE:RE:RE:RE:To je dejme tomu také řešení, ale ...
17. listopadu 2010 v(e) 20:32 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 88.100.252.208

To má opravdu vypovídající hodnotu.

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:To je dejme tomu také řešení, ale ...
RE:RE:RE:RE:RE:To je dejme tomu také řešení, ale ...
18. listopadu 2010 v(e) 9:58 napsal komentář Petr M.  IP: 62.233.155.11

tak pohadky maj aspon dobrej konec oproti tomu co vymejslej v mimoni...

Odpovědět na RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
12. listopadu 2010 v(e) 18:15 napsal komentář KJ  IP: 86.63.197.53

Buďte "klidní", prachy nikdo nedá, to je vždy taková předvolební onanie! Jinak , když "zabetonovat", ať má betonářská lobby co dělat, tak "fše", i s těmi magory, chudými duchem, co takové a mnoho jiných podobných zhovadilostí vymýšlejí! A není jich, a i těch stupidit málo! Pouze připomínám, staré pravdivé: každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží, stejně tak to platí, i na komunální úrovni!

Odpovědět na RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
9. listopadu 2010 v(e) 19:13 napsal komentář ten co jezdí autem  IP: 95.85.224.14

Ja myslím že je minimalně reálný obchvat od Stráže, s přemostěním a napojením na Bohatice, na opačnou stranu by to taky šlo. Posouvat silnici ve městě je totálni nesmysl. Je to jen muj názor tak hned nenadávejte ne! :-))

Odpovědět na RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
9. listopadu 2010 v(e) 19:59 napsal komentář sr  IP: 89.24.188.75

souhlasím

Odpovědět na RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
9. listopadu 2010 v(e) 17:44 napsal komentář Petr M.  IP: 62.233.155.11

ja rikam ne prutahum a rikam ne dopravnim autum pres mimon. ja rikam ne vsemu co mi zasira plice exhalacema. ja rikam ne vsemu co mi znecistuje vodu. ja rikam ne vsemu co znici prirodu a nasim detem zanecha jen spoust.
kurna tak obratme a zacneme se starat aby ta zeme byla zase zivitelka.

Odpovědět na RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
10. listopadu 2010 v(e) 6:46 napsal komentář Jarin  IP: 82.150.164.166

A já říkám, že průměrný věk se prodlužuje.

Odpovědět na RE:RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
10. listopadu 2010 v(e) 11:18 napsal komentář Petr M.  IP: 62.233.155.11

hehehe :D to je sice mozny jenze za jakou cenu? treba nedavno jsem cetl clanek o tom ze ve starem egypte byla skoro neznama rakovina. z vyzkumu tisicu mumii byla nalezena jen v jednom pripadu. to same pri vyzkumu pozustatku lidi jinych kultur s masovym vzrustem pripadu rakoviny v nasi industrialni dobe. a co treba takovej narust alergii? dnesni deti maj skoro kazdej nakou alergii. a co teprve to ze priroda jako takova celi vymirani druhu? to je to vo co mi de lidi. ja vim ze valet si speky je supr, taky je mam, ale co z toho? a po nas potopa? me se to nelibi ze dnesni generace rozhoduje o generacich budoucich bez toho aniz by je brali v potaz. co tu chceme zanechat detem nasich deti? silnice a vsechno zniceny? nebo cistou vodu, cistou prirodu a treba to aby vedeli co to jsou vcely a jak chutna med?

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
10. listopadu 2010 v(e) 14:03 napsal komentář jarin  IP: 82.150.164.166

To je na větší filozofickou diskusi. Je známo, že se lidé ve středověku dožívali méně let. Lidská činnost nese rizika, ale také klady ( např. vědecký pokrok, lepší lékařská péče apod. ) Chtěl byste se vrátit do středověku? Mohl byste sice přičichávat ke kytičkám, dýchat možná lepší vzduch (epidemie moru, cholery ve prospěch lepší kvality života v minulosti příliš nehovoří) apod., ale dožil byste se méně let. Co byste si vybral? Aby bylo jasno, nejsem pro zasviněné životní prostředí, ale je jasné, že se lidi současné úrovně života nevzdají (třeba vozidel). Možná to přijde samo, až lidi vydrancují, co ještě jde. Možná by stálo za to, začít chovat koně. Až to přijde, budeme připraveni. A nebude třeba obchvatu.....

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:RE:RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
11. listopadu 2010 v(e) 11:00 napsal komentář Petr M.  IP: 62.233.155.11

hmm, me to je taky jasny ze se lidi pohodli nevzdaj, ale i pohodli jde delat s ohledem na ostatni lidi a generace budouci a co lidi, vsak my nejsme vsechno na tyhle planete, to chce ohled i na rostliny a zvirata. kazdej tu ma misto.
ja jen chci aby lidi mysleli a nedelali kratkozraky veci.

Odpovědět na RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
9. listopadu 2010 v(e) 10:06 napsal komentář lenka  IP: 90.177.77.233

Vytvářet další průtahy městem je naprostý nesmysl ,ve spoustě měst s rozumným vedením začínají odklánět dopravu mimo města .Nikoli je posouvat o pár metrů dál,a zabetonovávat další prostory.Pro další generace by to byl stejný odkaz jako dnes pro nás zbourání zámku.

Odpovědět na RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
10. listopadu 2010 v(e) 9:36 napsal komentář jarin  IP: 82.150.164.166

Také, naprostý souhlas. Žádné náhražky. Jan plnohodnotný obchvat.I kdyby to mělo trvat 100let.

Odpovědět na RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
9. listopadu 2010 v(e) 20:16 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 88.100.252.208

Naprostý souhlas

Odpovědět na RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
8. listopadu 2010 v(e) 22:58 napsal komentář Hana  IP: 95.85.227.138

Tak fajn,hlavně aby to silnice a mosty,které na tu zátěž nebyly stavěné,vydržely.A to nemluvím o domech u silnic.Doufám,že je trochu odradí ty tři plánované kruháky,které jim zpestří průjezd městem snad už příští rok.

Odpovědět na RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
8. listopadu 2010 v(e) 19:43 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 88.100.252.208

A co se týče mýta: Nečekejme, že firmy budou tak benevolentní a pošlou své řidiče po placených úsecích, když se jim nabízí neplacená varianta. Nehledě k tomu, že kdyby neplacená varianta neexistovala, zaplatíme to všichni ve finálních cenách výrobků, které ten, či onen kamion převážejí. A teď vím o čem píši.

Odpovědět na RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
8. listopadu 2010 v(e) 18:54 napsal komentář Hana  IP: 95.85.227.138

A jen tak mimochodem teď hlásili,že se od ledna o čtvrtinu zvedají poplatky za mýto,takže můžeme očekávat větší příděl kamionů,už se těším,nejvíc na ty,co parkují šikmo,ač se to nesmí a na to,jak zabržděným kamioňákům budou řvát klaksony než se najde ten špatně zaparkovaný řidič,jupí,bude veselo,to ale vy,co bydlíte na Letné nebo v pětce nemůžete pochopit.

Odpovědět na RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
9. listopadu 2010 v(e) 20:02 napsal komentář sr  IP: 89.24.188.75

i když se postaví dvě auta vedle sebe, tak tam ten kamion projede,pokud nestojí metr od chodníku a nebo napravo někdo co zásobuje obchody

Odpovědět na RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
8. listopadu 2010 v(e) 19:38 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 88.100.252.208

Ale právě o to jde. O řešení pro všechny. Za volantem kamionu mám odjeto 21 let, takže vím, že i ten podle Vás "zabržděný" kamioňák se taky chce dostat domů k rodině a nečekat na to, až si "přibržděný" řidič osobáku nakoupí, nebo vybere z bankomatu, ke kterému by si mohl za 5 minut dojít z parkoviště v Malé ulici. Ale to je asi moc práce... Je to o lkidech a ne o tom, kdo s čím jezdí. A obchvat (myslím velký) je jediným dobrým řešením pro toto město.

Odpovědět na RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
8. listopadu 2010 v(e) 18:22 napsal komentář Hana  IP: 95.85.227.138

Kdyby se udělal velký obchvat,tak z nás taky může být mrtvé město,jako se to stalo Zákupům.Koho z vás,kteří denně jezdíte trasu Mimoň Česká Lípa napadne jet skrz Zákupy ??? Asi nikoho,že jo.
To už si raději nakoupíte v Lípě.

Odpovědět na RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
8. listopadu 2010 v(e) 18:36 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 88.100.252.208

No to je pravda (s tím nákupem) ;-) ale na druhou stranu: V centru Zákup je takový klid, o němž se nám, kteří bydlíme při průtahových silnicích ani nezdá. A o to nám přece jde, ne. Mít proste klid a bydlet v pohodě. A zajet si na nákup 8km do Zákup, nebo 12km do CL to už nikdo dneska neřeší. Nehledě k tomu, že zákupské firmy už ví, že v centru nepořídí a jsou soustředěné podél silnice na Českou Lípu. Pro Zákupy podle mne ideální situace. V centru klid a na periférii obchody. A pokud tomu dobře rozumím, tak o to nám tady jde taky. Bydlet v klidu a pohodě.

Odpovědět na RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
8. listopadu 2010 v(e) 17:35 napsal komentář Jaromír Mayer  IP: 88.100.252.208

No, nevím. Levné řešení oproti obchvatu to bezpochyby je, ale nahrazovat obchvat města dalším průtahem je podle mne nesmysl. To se jen vlk nažere a koza zůstane celá. Myslím si, že tohle nemí řešení. Spíš by mne zajímalo, proč se za celou dobu, co se o obchvatu Mimoně hovoří - tuším 15-20 let... nenašlo jediné alespoň trochu rozumné řešení pro tzv. velký obchvat, který by vyřešil vše jednou pro vždy a pro všechny. A po vstupu do EU třeba kombinace úvěru s dotacemi z EU. Nebo dnes už na obzoru - v Praze se probudili - třeba pomocí projektu PPP. Nevím, nejsem v tomto směru odborník, jen takový názor na celou věc...

Odpovědět na RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
8. listopadu 2010 v(e) 17:45 napsal komentář mimonacek  IP: 82.150.166.29

15.11.2010 uvidíme, ale je to jasné, pak už si stačí prohlédnou programy dvou nejsilnějších stran a co mají společné... doufám, že se aspoň na tom společném se dohodnou a že to nebylo mazání medu ........

Odpovědět na RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
8. listopadu 2010 v(e) 13:52 napsal komentář Hana  IP: 95.85.227.138

Už aby to bylo,na Mírovce už je to děs a to je to jednosměrka.Dost dobře nechápu,jak se někomu může líbit klidová zóna podél řeky v tom stavu,v jakém je,obzvlášť výživná je fotka se psím lejnem.Na procházky je snad park dostatečně velký,případně lze brouzdat alejí.A výborné bylo,když jistá paní sepsala petici proti odklonu a podepisovali se tam lidi
z Pertoltic,Stráže a podobně,tak těm to musí fakt hodně vadit.No nic,počkám si,třeba se dožiju.

Odpovědět na RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
RE:RE:Jak vyřešit tu hromadu aut ?
9. listopadu 2010 v(e) 17:41 napsal komentář Petr M.  IP: 62.233.155.11

tos nepochopila, ten prutah vlastne znici klidovou zonu v parku, pac bude hlavni rusna silnice vlastne kolik? 20 metru od rybnika? ja vim, si muzu jit pak na prochazku do mirovky vid..to si me fakt potesilo devce :(

Zpět na předešlou stránku

© Pep@k 2005

 
Reklama
PIZZA BRUCIONE
PIZZA BRUCIONE
Taxi Horáček
Taxi!

Zajímavé odkazy
www.alkehol.cz
Alkehol
oblíbená kapela


www.harlej.cz
Harlej
prima kapela


www.skwor.cz
Škwor
správnej bigbít