I N Z E R C E

Krátké zprávy
ZPRAVODAJ DUBEN
13.04.24 20:48 Pep@k
ÚNOROVÝ ZPRAVODAJ
05.02.24 09:34 Pep@k
Obce Stráž p. Ralskem
oficiální stránky

Pertoltice p. Ralskem
oficiální stránky

Město Ralsko

Noviny p. Ralskem

Vyhledávání
TOPlist
 

zast


Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ? Komentovat článek Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
Publikováno:  16. prosince 2009   Autor: Pep@k
Počet komentářů: 44
Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
2. ledna 2010 v(e) 20:20 napsal komentář .  IP: 95.85.227.13

jestli tito lidé neumějí odbočit, pak nemají co dělat na silnici a nebudu pro ně přeci dělat kruháče hlavo pomazaná

Odpovědět na RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
2. ledna 2010 v(e) 20:23 napsal komentář .  IP: 95.85.227.13

odpověď pro pepina

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
2. ledna 2010 v(e) 15:03 napsal komentář DEDE  IP: 88.100.6.197

Myslím, že pan podnikatel není jediný komu ty kruháče vadí, jsem jedena z nich a to nemám stavební firmu. Uznávám, že někomu kruháče zde v Mimoni budou vyhovovat, ale já patřím do skupinky lidí, kterým zkomplikují život každý den. Až budou ty kruháče stát (vy už víte, že ano), tak vás Brnkačko poprosím, jestli by jste mi neukázal, jak vyjet ven z mé ulice. Budu vám velice vděčná. Prozatím mi to nikdo nedokázal vysvětlit a to nejsem blondýna. A to ani nemluvím o tom, jak se z kruháče dostat zpět domů. Já si myslím, že pro vás to bude hračka, promiňte BRNKAČKA.

Odpovědět na RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
2. ledna 2010 v(e) 16:03 napsal komentář Brnkačka  IP: 95.85.226.41

To víte že vám poradím, jak máte vyjet z vaší ulice. Tak nejlépe je vyjet popředu, je to přeci běžně zažitá záležitost. Není na tom nic nového. Pokud by to nešlo, tak i taková situace může nastat! A v tom případě je dobré vycouvat. Nebát se, couvat, couvat až vycouvat! Samozřejmně pokud to umíte, věřte nebo nevěřte, tak je to brnkačka!

Odpovědět na RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
2. ledna 2010 v(e) 16:55 napsal komentář DEDE  IP: 88.100.6.197

Díky za radu. Až bude ta krása stát, tak vás raději poprosím o předvedení. Jinak já kruháče mám ráda, ale pouze tam, kde mají smysl, např. křižovatka smrti v Hradci. Jaký smysl mají tři kruháče v Mimoni?

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
2. ledna 2010 v(e) 20:32 napsal komentář Bnkačka  IP: 95.85.226.41

Ano, až to bude hotové, tak klidně předvedu. Nevidím v tom problém. Bude to brnkačka.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
1. ledna 2010 v(e) 20:48 napsal komentář Brnkačka  IP: 95.85.226.41

Podle toho zbytečného nářku jednoho jedince je to asi právě ten problém, že ty kruháče nebude stavět jeho - bývalá stavební firma.
Pokud ten jedinec naříká, tak v Izraeli je zeď nářků a tam je ta možnost se dostavit a pořádně se vybulet!
Je zbytečné o tom dále psát. Je rozhodnuto, postaví se ty kruháče a je to snad od této chvíle jasná zpráva!

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
31. prosince 2009 v(e) 21:12 napsal komentář NE  IP: 83.208.147.86

Teda Pepíno,to je opravdu důvod, investovat několik melounů.A jak se podle tebe má na této křižovatce správně odbočovat vlevo?Pouč neznalé mimoňské řidiče.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
31. prosince 2009 v(e) 20:01 napsal komentář ˇpepino  IP: 83.208.76.204

Kruhové objezdy ANO.Protože hodně řidičů,právě u dřevěnky neumí odbočit z hlavní silnice doleva.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
31. prosince 2009 v(e) 18:26 napsal komentář Pliva Jaromír  IP: 217.77.165.54

Děkuji za podporu a názory, a přeji Všem hodně štěstí do nového roku.
PS: Doufám, že v novém roce se podobných hloupostí už nedočkáme.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
31. prosince 2009 v(e) 17:25 napsal komentář NE  IP: 83.208.147.86

Omyl je myslet si,že vybudování kr.objezdů postihne pouze bydlící v bezprostřední blízkosti.Již dnes se velmi špatně vyjíždí na hlavní u mostu přes Panenský potok ve směru od technických služeb.Je to také jediný oficiální výjezd z garážové oblasti pod Letnou.Objezd na Kozinově náměstí bude vzdálen od odbočky asi 120 m.Ve špičce budou vozidla tak malým objezdem(hlavně kamiony)projíždět velmi pomalu, budou se tvořit kolony jak na vjezdu,tak na výjezdu.A protože hlavní tah pro nákladní dopravu od hranic a Liberce je od Jablonného na M.Hradiště,nastane problém.Vozidla a kamiony čekající na průjezd kruhákem budou stát řekněme už od Pertoltické,zároveň budou vyjíždět z kruháku směr Letná.
Od tech.služeb,tj.myslím ulice V Lukách, bude problém zařadit se do provozu osobákem,natož náklaďákem. Dojde ke zvýšení exhalací, omezení a většímu ohrožení chodců.
Přitom od Č.Lípy se na hlavní vjíždí vcelku bez problémů,pokud u Dvacítky nebo u Valma neblokují dopravu parkující auta.
Jsem pro kruhové objezdy,ale ne za každou cenu a všude.Proto říkám třem dopravním špuntům v Mimoni,ne.
Jinak,stejně si myslím,že vzhledem k prázdné érární kase nám v blízké
době diskutované kruháky nehrozí.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
30. prosince 2009 v(e) 22:44 napsal komentář DEDE  IP: 88.100.6.197

Jo kruháč je bezva věc, ale kdo z vás co jej obhajujete, budete u něj bydlet? Mě se to bohužel bude týkat!!! Už se nemohu dočkat až v jedné prodejně nábytku začnou vykládat zboží, a budou kolony aut ze všech příjezdů!!! To bude nádhera, nemohu se dočkat letních výfukových plynů. Takže AŤ ŽIJOU KRUHOVÉ OBJEZDY.

Odpovědět na RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
31. prosince 2009 v(e) 14:48 napsal komentář uzivatel.mimon.net  IP: 95.85.227.13

víte v čem je problém? Vy přemýšlíte hlavou...

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
26. prosince 2009 v(e) 5:47 napsal komentář AAA  IP: 82.150.166.29

Kruháče jsou zbytečně vyhozené peníze i když jsem řidič tak je tady málo PŘECHODŮ pro chodce ve špičce chudáci chodci aby měli křídla... A když chcete pomoc Mimoni tak dobrý obchvat města....AAA

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
23. prosince 2009 v(e) 10:51 napsal komentář odpůrce  IP: 95.85.227.13

nejsem pro kruháče z jednoho prostýho důvodu. Budou se na to muset použít peníze z našich daní, které se jak známo zvýší a místo toho, aby se použily rozumějším způsobem, postaví se pomníky. Naše město je vyloženě hnusný a místo toho, aby se opravily silnice, zřídily se nové chodníky, opravilo koupaliště, nacpou se i naše peníze do kruháčů. To je jako mít rozpadlý dům a koupit si Ferrari na cestu do práce. Ale když vidíme, co se děje v tý naší kotlině, přeci v Mimoni to nebude jiný. Mimo jiný nikdo netvrdí, že kruháče nejsou bezpečnější, než stávající stav. Pro kruháče budu, až nebudem mít do čeho vrážet. Hezký svátky.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
22. prosince 2009 v(e) 8:56 napsal komentář rumex  IP: 89.24.188.75

Tak pokud děláte v autoškolství tak víte,že vyuka řidičů je špatná,já osobně si myslím že řidičák by se měl dělat min. čtvrt roku s dostatečným počtem ujetých km ve všech situacich (město,venkov,PARKOVÁNÍ atd) a dávát jen na zkoušku.To je ale jiná. To kruháky taky nevyřeší. Byl bych pro větší " buzeraci" ze stran policie (kontroly,měření),protože to "co" (vozidla) v Mimoni jezdí, kdo a jak je srovnatelý s asii. Na to bych dal investice.
A co se týče skepse,osobně já jsem hroznej pesimista a denně jsem přesvědčovanej že mám byt proč. Třeba i od města bylo takových slibů (nesplněných) na který já naletěl a tím si změnil žití...

Ale jo, kruháky jsou moda (někde se hodící a dobrá !!!), tak proč je nemít i na nesmyslnejch místech v Mimoni.

Odpovědět na RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
23. prosince 2009 v(e) 11:01 napsal komentář odpůrce  IP: 95.85.227.13

jj. Taky bych chtěl vědět, jaký je ten největší důvod pro zřízení kruháčů. Ale to by se musel vyjádřit ten, co to vymyslel a ti, co to odsouhlasili. Dal bych si pozor, kam kruháč umístim. Stává se, že se sice pomůže vedlejším silnicím, ale dvakrát větší problém může nastat na hlavní. Nemusí to být případ v Mimoni, jen si řikám, aby negativa nezastínila pozitiva. Ale co, aspoň v našich hlavách zůstanou nezapomenuti současní činitelé města, jako z dřívějška Venca bourák. Do budoucna by to mohl být XY kruhák

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
21. prosince 2009 v(e) 19:29 napsal komentář Jarin  IP: 86.63.220.225

Myslím, že víc lidí předpisy dodržuje, ovšem chybu můžeme udělat všichni. Nezapomeňte, že na kruháku se Vám může objevit vozidlo zcela legálně ( stejně jako v jednosměrce), např. se zapnutým majákem, nebo vozidlo starající se o údržbu, opravy komunikací apod. Dle mého soudu je potřeba jezdit tak, abychom počítali s chybami druhých. Pořád mi vychází, že kruhák je bezpečnější, než klasická křižovatka. Já bych se toho nějak nebál. V Mimoni je v módě skepse ke všemu novému. Samozřejmě, že i na kruháku múže vzniknout nehoda. Kruhák není samospasitelný. Ale víc to záleží na nás řidičích. Pracuji 22 let v autoškolství.

Odpovědět na RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
23. prosince 2009 v(e) 9:17 napsal komentář Brnkačka  IP: 95.85.226.41

Je to tak! Pane učiteli, jsem s Vámi v tomto přednesu za jedno! Doufám, že si to ta boží hov.dka co nedokáží stáhnout nohu z plynu nabouchají do makovic!

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
21. prosince 2009 v(e) 10:46 napsal komentář rumex  IP: 82.150.166.29

to JARIN :
já bych tu bezpečnost tak neobhajoval, už jste se někdy potkal na kruháku (dvouproudým) s autem proti vám? Je to docela mazec, když jedete vnitřkem zprava auta co budou odbočovat a proti vám rodinka spoluobčanů v autě.To se nám stalo mezi MB a Kosmonosama a mimochodem je zvykem si cestu do protisměru i krátit což je normálně pokud častěji jezdite vidět.
K dřevěnce jestli, jak tu někdo píše se tam lidi ze sídliště chovaj jak na hlavní, tak ten kruhák je nespomálí, protože bude nadale odbočovat jen jednou doprava.A každej to tam před tím diskutovaným kamionem bude chtít stihnout aby se netahnul za ním. V současný situaci pokud nezpomalí neodhadne hned jak dotyčnej TIR jede rychle, potom budou spolehat že ho zbrzdí kruhák a tak to tam " napálí "
A v neposlední řadě spousta radoby " řidičů " na kruháku neumí ani jezdit a to i těch z povolání, mám na mysli používání blinkru.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
20. prosince 2009 v(e) 14:17 napsal komentář flowmi  IP: 95.85.228.146

Jsem pro kruhové objezdy. Nechápu, v čem by mohly oproti současnosti bránit výjezdu hasičům. Že u nich zpomalí kamiony a další auta je rozhodně dobře. Stejně tudy jezdí jako prasata. Trochu kvílení za byť jediný zachráněný život stojí za to. Z hlediska bezpečnosti je právě ten u dřevěnky nejpotřebnější. Vždyť od sídláku si každý jezdí, jako by jel po hlavní a nekouká při jízdě do města, co mu jede z leva. Právě tady ty kamiony jezdí nejrychleji a je zde největší riziko srážky s chudákem opilcem. Ostatní kruháče jsou spíše umožňující plynulejší průjezd. U nich bych souhlasil se zvětšením poloměru. Místo pro to je, tak proč zde cpát ten minimální možný. Navíc nikde není psáno, že by tam nemohl být ovál při dodržení norem. hůva

Odpovědět na RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
20. prosince 2009 v(e) 15:29 napsal komentář Brnkačka  IP: 95.85.226.41

Mám v této věci stejný názor.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
19. prosince 2009 v(e) 18:16 napsal komentář mimoňák  IP: 95.85.227.13

Mimoň se asi bude muset podílet na stavbě a pochybuju, že na to najde prostředky, to znamená, že si bude muset půjčit. Tlačí nás opravdu bota na téčkových křižovatkách, kde má problémy s odbočováním maximálně policie a pár telat? ))) Z těch, co jsou pro, si nikdo neuvědomuje, že to je míň, než poloviční řešení nebo žádné řešení? Třeba odradíme jednoho kamioňáka, doprava se zpomalí, ale zkuste mít barák, kde bude šlapat na brzdy, potažmo na plyn těžká doprava. Bude to chtít klapky nejen na uši, ale i na nos. V čí hlavě se vůbec zrodil ten nápad? To si někdo stěžoval na bezpečnost křižovatek? Která z nich je nebezpečná? Která z nich blokuje dopravu? Kdo má eminentní zájem, aby kruháče vznikly? Na druhou stranu budeme s kruháčema IN a hasiči budou mít vlastně vlastní kruháč. Třeba na zahájení provozu přijede i NOVA, aby viděla, jak to krouhaj se stříkačkou po dvou kolech.

Odpovědět na RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
21. prosince 2009 v(e) 9:27 napsal komentář H  IP: 193.200.150.82

Doporučil bych vám vyřešit si digi tv a pokecat si s Langerem.

Třeba jeden polda flowmi je pro kruháče - viz výše, ta narážka na policii je ubohá.

A pokud kruháče něco nesplňují pane Plíva, tak je snad nepovolí ne - nevydá uředník Jiří Jech územní rozhodnutí ?

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
19. prosince 2009 v(e) 17:33 napsal komentář Jarin  IP: 86.63.220.225

Tady přeci jde hlavně o bezpečný průjezd. A při vjezdu na kruhový objezd se díváme hlavně do leva. To je hlavní přednost kruháku. Na klasické křižovatce musím hlídat pravou a levou stranu. Při odbočování doleva obvykle i protisměr. Nejde o to zda čekám 1minutu nebo 10, ale o bezpečnější průjezd. Přes spolujezdce, nebo sloupek střechy vozu, či opěrku hlavy na pravé straně vozu snadno řidič přehlédne vozidlo zprava jedoucí. Čím intenzivněji se potom dívá na pravou stranu, mohu přehlédnout něco zleva. To každý řidič zná. Kruháky mají poloměr, který vyhovuje i kamionům, pokud si řidič dostatečně nadjede. Někdy to není jednoduché, ale jde to. Kruháky jsou jednoznačně pozitivní. Finance snad taky nejdou z rozpočtu města a většinou se zlepší i nejbližší okolí kruhové křižovatky. No a to s tou Metalikou, to je takový mimoňský folklór. Na druhou stranu chápu, že panu Plívovi u Dřevěnky nebude vyhovovat drnčení vozidel pod okny restaurace a drnčení vozidel blíž k obytným domům. V tomto případě jde o každý centimetr. A je dobře, že se může bránit. Před rokem 1989 by měl možná kruhák kolem hospody, vlastně by neměl ani tu hospodu. Byl bych pro kruhák u kina a u Jelena. U Dřevěnky bych byl pro, zachovat součastný stav. Prostě kompromis vyjít i občanům vstříc.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
19. prosince 2009 v(e) 13:24 napsal komentář michalka  IP: 82.150.166.29

zdravim...myslim si,ze kruhove objezdy v mimoni jsou neskutecne hovadiny..mimon neni vubec dopravou zasekana,spis se zaseka az tu budou kruhace...dokazete si predstavit az na kruhaci zustane kamion a pak to pekne vyhoukaj hasicum...to bude docela zajimava podivana...ha....a predstava az z restaurace pujde host co ma pekne nakoupino a nez se rozkouka bude stat na kruhaci....to tady bude peknej kruhacek uprostred s krizkama....unikatni napad!!!!!!!!

Odpovědět na RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
19. prosince 2009 v(e) 16:54 napsal komentář Brnkačka  IP: 95.85.226.41

To uvidíš. Jaká je to bezva věc ty kruháče! Kamiony to určitě odradí. Nebudou Mimoní jezdit a projíždět! Přece o to jde, když jsou pro ně postaveny dálnice a vysokorychlostní silnice.
A ti hosti co jsou více či méně podroušení, tak to je jenom jejich problém! To víš sama, že nesmíš jim tolik nalévat, když oni nevědí že už mají dost. No to je přeci jasný, že jó!

Odpovědět na RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
23. prosince 2009 v(e) 11:05 napsal komentář odpůrce  IP: 95.85.227.13

jak to odradí kamiony? Do Prahy si to zkracujou od hranic přes Mimoň a tradá na Hradiště a dálnici. Už vidim, jak jedou až do Liberce.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
18. prosince 2009 v(e) 18:24 napsal komentář Brnkačka  IP: 95.85.226.41

Já si myslím, že je to vynikající věc ty kruháče. Jde jen o zvyk a bude to dobrý, zkrátka bude to brnkačka!!!

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
17. prosince 2009 v(e) 18:56 napsal komentář J  IP: 82.150.166.29

placené parkování bude... estli se nepletu

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
17. prosince 2009 v(e) 18:47 napsal komentář jméno  IP: 82.150.166.36

Super nápad. Až přijede v příštím roce Metallica, tak to bude uchvatná podívana, jak budou všechny 3 kruháče plné autiček. Vlastně nevidím ani jeden důvod je instalovat. Za ty peníze bych vzal bílou barvu a načmáral komplet všechny křižovatky, řádně označil, udělal přechody ( viz, komentář výše ) a opravil silnice. Ten zbytek bych rozdělil mezi radní jako odstupné a s okamžitou platností bych je vyházel.
Nebo udělejte kruháče. Alespoň na ně může starosta postavit památníčky. Těch tam je málo a v neposlední řadě udělejte placené parkování, když už máte ve městě luxusní bytečky za výhodné ceny.
Ta Mimoň je stejně super město. Co jsme u voleb chtěli, to máme. Jsem to ale idioti :o(

Odpovědět na RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
18. prosince 2009 v(e) 18:19 napsal komentář Brnkačka  IP: 95.85.226.41

Co blbneš? Ty vyvádíš, jako kdyby Metallica vživotě nejela přez kruhový objezdy! Tak to nářez!

Odpovědět na RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
19. prosince 2009 v(e) 17:10 napsal komentář jmeno  IP: 82.150.166.36

Stojis si na vedeni? Na Metallicu prijede cca. 60-80 tis. divaku, to bude problem. Na války přijelo cca. 30 tis. a kolona byla hodně dlouha, takze si ted dokazes predstavit problem :o)

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
19. prosince 2009 v(e) 20:06 napsal komentář Brnkačka  IP: 95.85.226.41

Co blbneš?
Přijedou, projedou a zase odjedou. Nevidím v tom žádný, skutečně žádný problém.
Ano, dejme tomu bude to nárazovka. Nezapomeň, že jsou příjezdové cesty i od Doks a i od Mnichova Hradiště! To jsi nevědel? Tak už to víš!
Uvidíš, bude to v pohodě, zkrátka bude to brnkačka.

Odpovědět na RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
19. prosince 2009 v(e) 17:10 napsal komentář jmeno  IP: 82.150.166.36

Stojis si na vedeni? Na Metallicu prijede cca. 60-80 tis. divaku, to bude problem. Na války přijelo cca. 30 tis. a kolona byla hodně dlouha, takze si ted dokazes predstavit problem :o)

Odpovědět na RE:RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
19. prosince 2009 v(e) 20:04 napsal komentář Brnkačka  IP: 95.85.226.41

Co blbneš?
Přijedou, projedou a zase odjedou. Nevidím v tom žádný, skutečně žádný problém.
Ano, dejme tomu bude to nárazovka. Nezapomeň, že jsou příjezdové cesty i od Doks a i od Mnichova Hradiště! To jsi nevědel? Tak už to víš!
Uvidíš, bude to v pohodě, zkrátka bude to brnkačka.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
17. prosince 2009 v(e) 12:30 napsal komentář lo  IP: 90.177.77.233

Já jsem pro,doprava bude plynulejší a navíc kruhové objezdy jsou bezpečnější než klasické křižovatky.A pokud se hezky vysází střed kruhu je to oproti křižovatkám výrazně hezčí.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
17. prosince 2009 v(e) 6:54 napsal komentář M.  IP: 94.199.40.193

Mne by zajímalo kolik Město Mimoň utratilo v roce 2009 za všechny studie / projekty ?

- na jaké ?
- v jakém horizontu se předpokládá, že by se "něco" realizovalo
- cena jednotlivě i v souhrnu ?

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
17. prosince 2009 v(e) 0:48 napsal komentář J.P.  IP: 82.150.166.29

Děkuji za názory.
Čim více názorů, jak kladných, tak záporných bude vítano.
Jsou to peníze nás všech a myslím, že je může vedení města využít lépe.
Třeba na pěkné koupaliště???
Trochu mě zaráží, že je zastupitelům a radním jedno za co se tu utrácejí peníze města nebo vlastně NÁS všech Mimoňáků. Je pravda, že je pro ně těžké vyznat se v zákonech, vyhláškách a .... Věřím, že za jejích rozhodování je jen dobro pro naše občany a město? Proto nás příští rok čekají nové komunální volby a tam je možné vyjádřit svůj vlastní názor.
K danému tématu upozorňuji dopředu( nejsem žádný intrikán a vše řeším přímo), všechny kruhové objezdy v Mimoni porušují ČSN 736102 projektování křižovatek na pozemních komunikacích članek....!!!
A podle informací, které mám budou peníze, jen na ty kruháče, asi
je bude stavět jedna firma zřejmě to bude náhoda? A na další stavby nebo humanizace ulice Husova a Pražská peníze zatím nebudou možná později?
A určitě využiji ve smyslu zákona č.85/1990Sb o právu petičním možnost nechat vyjadřit naše občany města Mimoně.
Petice budou k dispozici na našich restauracích. Předem děkujeme za podporu.(podporu lze vyjadřit i na těchto stránkách)


Odpovědět na RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
19. prosince 2009 v(e) 23:48 napsal komentář Brnkačka  IP: 95.85.226.41

Petici můžeš roznášet a nechat podepisovat. Na to máš právo. Já žádnou o této záležitosti nepodepíšu.
Souhlasím, aby se ty kruháče co nedířve postavily. Potom až bude vše hotovo, tak sám zjistíš, že je to brkačka! Dále není co dodat!

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
16. prosince 2009 v(e) 12:10 napsal komentář Petr  IP: 192.198.151.37

tak ten kruhac tam asi nebude uplne nejstastnejsi reseni.
jsou tam hasici, ikdyz se s tim casem srovnaj.
uznavam ze nejake zpomalovace by tam byt mohly pac se to tam da pekne supajdit kdyz cloveku 50ka ve meste nic nerika, ale ty by mohly byt uz driv v Prazsky.
koukam ze kruhac u kina je priprava na vybourani a zlikvidovani praveho brehu ploucnice. o tom si myslim ze to akorat jeste vic prohloubi neesteticnost Mimone. Mnohem lepsi by tam byla pesi zona kdyz uz se do toho brehu chtej poustet.
tak snad se uvidi...preci jenom to muze zkrachovat a nebudou dotace..kterezto uz vicekrate zachranilo Mimon od populistickych reseni nevkusneho zasahovani do krajinneho razu.

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
16. prosince 2009 v(e) 11:10 napsal komentář lenka  IP: 95.85.225.233

..a já bych byla pro více přechodů-třeba právě u Dřevěnky...nebo"nové drogerie"....v Nádražní ulici u VLS..je také přecházení na středisko o život a Mírovka-pokud bude pěší zona-tak pak nebude problém s přecházením....
a kruháč u Dřevěnky se mi taky nezdá...

Odpovědět na RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
16. prosince 2009 v(e) 9:01 napsal komentář Kriton  IP: 82.150.166.38

No tak u Dřevěnky kruháč je pěkná hovadina já bych řekl že jak to je tak to může zůstat!Že by se tam tvořili nějaký fronty se říct nedá a u kina taktéž jsou to vyhozený peníze u Jelena to taky zas tak strašný není ale tam budiš!Radši bych nechal nově potáhnout silnice na Sídliště a všude po něm protože tam je to katastrofa!

Odpovědět na RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
RE:RE:Kruhové objezdy, aneb co Vy na to ?
16. prosince 2009 v(e) 10:10 napsal komentář rumex  IP: 82.150.166.29

to Kriton: nezbývá než souhlasit, budou to nesmyslně postavený kruháky čekací doba z vedlejší na hlavní je nejdelší na "kozině" , ale nikdo tam nestojí ani 5 min.

Zpět na předešlou stránku

© Pep@k 2005

 
Reklama
PIZZA BRUCIONE
PIZZA BRUCIONE
Taxi Horáček
Taxi!

Zajímavé odkazy
www.alkehol.cz
Alkehol
oblíbená kapela


www.harlej.cz
Harlej
prima kapela


www.skwor.cz
Škwor
správnej bigbít